Розклад уроків:
1. Я досліджую світ
2. Англійська мова
3. Українська мова
4. Математика
5. Читання
1. Я досліджую світ
Тема уроку: Червона книга України.
Заповідники.
1.Дітки, сьогодні на уроці ми поговоримо про те, як оберігати
рослини та тварин, занесених до Червоної книги.
2. А
зараз, діточки, давайте здійснимо уявну екскурсію «Сторінками Червоної Книги України».
Для
цього перегляньте відео.
До Червоної книги занесено:
3. Люди вже давно
почали замислюватись про важливість дбайливого ставлення до природи. Так з’явилися
перші заповідники – місцини, де охороняють живу і неживу природу. У
заповіднику не можна полювати, ловити рибу, збирати гриби та ягоди.
Прочитайте у
словничку, що таке заповідник.
У заповідниках тварини й рослини ростуть і
розвиваються природним чином , не зазнаючи руйнівного впливу діяльності людини
. Щороку 11 січня захисники природи відзначають День заповідників . Заповідники
створено не лише для охорони при роди , а й для її вивчення . Там працюють
учені . Вони досліджують життя заповідника : скільки в ньому ведмедів і оленів
, які трави зацвіли першими , які птахи ви вели в цьому році більше або менше
пташенят і чому . На території України є 19 природних заповідників .
4. Зробіть
висновки, прочитавши віршик.
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
2. Англійська мова
Для виконання завдань перейдіть за посиланням -
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
3. Українська мова
Тема уроку: Тренувальні вправи. Добір
заголовка. Складання та написання тексту за поданим початком.
1. Прочитайте
текст, визначте «зайве» речення та запишіть його в зошит.
2. Прочитайте
вірш. Виберіть найбільш влучний заголовок та запишіть його в зошит.
3. Дітки,
як ви гадаєте чи сняться мишці сни? Який сон може приснитись їй?
- Опишіть сон мишки
за поданим початком (4-5 речень).
Одного
разу мишці наснився дивний сон….
(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber).
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
4. Математика
Тема уроку: Закріплення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Дітки, сьогодні на уроці ви будете повторювати вивчений матеріал, виконуючи різноманітні завдання. А на наступному уроці вас чекатиме діагностична робота. Будьте уважні, щоб не допустити помилок!) Завдання виконуйте у робочих зошитах.
- Щоб виконати перше завдання пригадайте таблиці множення і ділення з числами 2, 3, 4, 5 та 6 та правила порядку дії у виразах(підручник, с.108).
- Щоб виконати друге завдання, пригадайте декілька правил:
Щоб збільшити або зменшити число НА кілька разів, потрібно виконати дію додавання або віднімання.
Щоб знайти периметр многокутника, необхідно обчислити суму довжин усіх його сторін.
- Щоб виконати третє завдання, пригадайте правило:
Щоб збільшити або зменшити число У кілька разів, потрібно виконати дію множення або ділення.
Якщо ви виконали ці всі завдання без труднощів, значить діагностична робота для вас буле легкою, адже ви все знаєте і вмієте)
Якщо при виконанні завдань у вас виникали труднощі, значить вам потрібно приділити більше часу для математики, та гарненько повторити або й вивчити все, те, чого ви не розумієте чи пропустили. Також ви можете звернутись до мене, написавши мені у Viber що саме ви не розумієте, з якими труднощами ви зустрілись і я постараюсь вам все доступно пояснити)
(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber).
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
5. Читання
Тема уроку: Урок позакласного читання. Тема
«Буду я природі другом».
1.Складіть
павутинку.
Перевірте себе: Буду я природі
другом.
2.
Сьогодні ви будете читати дуже цікавий твір Олега Буцень, який має
назву «Хитра квітка».
А після прочитаного вам потрібно буде
відповісти на запитання для перевірки розуміння змісту даного твору.
3.
Щоб дати відповіді на запитання натисніть на посилання - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=574022
Я впевнена , що ви чудово потрудились!
До побачення, мої любі учні!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар