пʼятниця, 3 квітня 2020 р.

П’ятниця 03 квітня



Доброго ранку любі діточки і шановні батьки!

Розклад уроків:
     1.    Я досліджую світ
     2.    Українська мова
     3.    Англійська мова
     4.    Математика 
    5.  Фізична культура


    1.Я досліджую світ
Тема уроку: Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають за пташенятами.
1. У житті птахів упродовж року можна визначити кілька періодів.

Одним з найважливіших періодів життя птахів є гніздування та виведення потомства. Сьогодні, любі діти, ви дізнаєтесь як птахи доглядають своїх пташенят.
2. Перегляньте відео та дізнайтесь більше про період виведення потомства.

    Як ви почули і побачили птахи - дуже дбайливі батьки. Вони піклуються про пташенят, годують їх, захищають від ворогів та навчають літати. Якщо на дерево, де є гніздо, намагається залізти кішка, або навіть людина, до нього може злетітися 10-15 птахів, які крикам накидаються на порушника спокою.
    Якщо ви, навесні відпочиваєте або гуляєте лісом, пам’ятайте ці правила.   


3. Попрацюємо з підручником. Відкрийте його на с.80 та прочитайте текст про гніздування птахів.
   Згодом прочитайте самостійно текст у підручнику на с.80-81 та дайте відповіді на запитання, натиснувши на посилання: https://forms.gle/LQmjbMdvdEQ5mFUi9

Висновок:   Виведення пташенят та догляд за ними  - весняні явища в житті птахів.

4. За діаграмою визначте, які птахи є рекордсменами з відкладання яєць.
  

5. Розв’яжемо декілька математичних задач про птахів. Натискайте на посилання, я бажаю вам успіхів! - https://forms.gle/DTUqWZu5e9jkZyZc6

6. І на завершення рубрика "Чи знаєте ви...?"   


7. У робочому зошиті виконайте вправи 4-6 на с.46. (Виконані завдання сфотографуйте та надішліть у Viber для перевірки)



ВІДПОЧИВАЄМО (10-15 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.


   2. Українська мова
   Тема уроку: Навчання правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень.
1. Сьогодні на уроці ми продовжуємо вивчати  реченнями, у яких є спонукання, прохання, побажання і будемо вчитися правильно відтворювати їх інтонацію.
2. Пригадайте правило:

3. Попрацюємо тепер у робочому зошиті. (Запишіть число та дистанційну роботу).
    Каліграфічна хвилинка (запишіть у зошит):


4. Прочитайте усі  речення.
   

-       Прочитайте перше речення.
-       Який це спонукальний вислів? 
-       Запишіть  речення, в якому звучить заклик.

Перевірте себе:
   

5. Прочитайте прислів’я і запам’ятайте їх, щоб доречно використовувати у своєму мовленні.
   

    -   Назвіть спонукальні речення. Правильно проінтонуйте їх.
(Спонукальне речення) - Усе добре переймай, а зла уникай.
(Спонукальне речення) - Щоб тобі робили добро, роби добро іншим.
(Спонукальне речення) - Живи так, щоб тобі було добре, а іншим ще краще.

6. Прочитайте речення. 

Змініть розповідні речення на спонукальні та запишіть за зразком.

9. Домашнє завдання. Щоб бути успішним у вивченні української мови, виконайте одне завдання на вибір.
Картка 1
•       Замініть слова, подані в дужках так, щоб утворилися спонукальні речення.
(Шанувати) книжку!
Оленко, (відчинити), будь ласка, вікно.

Картка 2
•       Замініть розповідне речення на спонукальне, запишіть його. Зверніть увагу на розділові знаки.
Школярі бережуть хліб.
Галинка поливає квіти.


(Всі виконані завдання сфотографуйте і надішліть мені у повідомлення у соц.мережу Viber для перевірки)



ВІДПОЧИВАЄМО (10-15 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.



3.Англійська мова

 Щоб отримати доступ до навчання, перейдіть за посиланням –  https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html



ВІДПОЧИВАЄМО (10-15 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.


4.Математика

Тема уроку: Закріплення таблиці множення та ділення на 3. 


 1. Любі учні, сьогодні ми з вами будемо повторювати таблицю множення і ділення з числом 3  та закріплювання свої вміння і навички, виконуючи різноманітні завдання.
2. Пригадайте, як називаються компоненти дії множення:
   


    Пригадайте, як називаються компоненти дії ділення:


    Повторіть таблицю множення і ділення за допомогою таблиці.


3. Минулого уроку, ви грали у гру «Таблиця ділення на 3», а сьогодні я пропоную пограти у гру «Таблиця множення на 3». Щоб почати гру, натисніть на посилання - https://learningapps.org/view3000680 
4. Любі мої учні, допоможіть дітям знайти свої скейти. Обчисліть вираз, який є на скейті, і тоді ви дізнаєтесь кому він належить, адже біля кожної дитини результат виразу. Готові вирази запишіть у свій робочий зошит. (Не забудьте написати число і дистанційну роботу)
  


5. Виконайте завдання та запишіть їх у зошит:


6. Попрацюйте із задачею ( розв’язання запишіть у зошити)
   У магазині продали  5 ящиків зелених яблук, по 3 кг у кожному, і 7 ящиків  червоних яблук по 2 кг у кожному. Скільки кілограм яблук продали у магазині? (задача на три дії)
   

   
( Всі виконані завдання сфотографуйте і надійшліть мені у Viber для перевірки)

5. Фізична культура 
  Повторіть усі рухи за дівчатками.



    Діточки, ми гарно з вами працювали на цьому тижні! Ви – молодці! 
    Сьогодні п’ятниця, а це означає що попереду два дні відпочинку!)
Тому я бажаю провести ці вихідні з користю, добре відпочити та  набратись багато сил, щоб  продовжувати  так чудово працювати на наступному тижні. Будьте здорові і дотримуйтесь правил карантину :


 





П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...