Доброго ранку любі діточки і шановні батьки!
Розклад уроків:
1.
Я
досліджую світ
2.
Українська
мова
3.
Англійська
мова
4.
Математика
5. Фізична культура
5. Фізична культура
1.Я досліджую
світ
Тема уроку: Де птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають за
пташенятами.
1. У житті птахів упродовж року
можна визначити кілька періодів.
Одним з найважливіших періодів життя птахів є гніздування та виведення
потомства. Сьогодні, любі діти, ви дізнаєтесь як птахи доглядають своїх
пташенят.
2. Перегляньте відео та дізнайтесь
більше про період виведення потомства.
Як ви почули і побачили птахи - дуже дбайливі батьки. Вони піклуються про пташенят, годують їх,
захищають від ворогів та навчають літати. Якщо на дерево, де є гніздо,
намагається залізти кішка, або навіть людина, до нього може злетітися 10-15
птахів, які крикам накидаються на порушника спокою.
Якщо ви, навесні відпочиваєте або гуляєте лісом, пам’ятайте ці правила.
3. Попрацюємо з підручником. Відкрийте
його на с.80 та прочитайте текст про гніздування птахів.
Згодом прочитайте самостійно текст у
підручнику на с.80-81 та дайте відповіді на запитання, натиснувши на посилання: https://forms.gle/LQmjbMdvdEQ5mFUi9
Висновок: Виведення пташенят
та догляд за ними - весняні явища в
житті птахів.
4. За діаграмою визначте, які птахи є рекордсменами з відкладання яєць.
5. Розв’яжемо декілька математичних задач про птахів. Натискайте на
посилання, я бажаю вам успіхів! - https://forms.gle/DTUqWZu5e9jkZyZc6
6. І на завершення рубрика "Чи знаєте ви...?"
7. У робочому зошиті виконайте вправи 4-6 на с.46. (Виконані завдання сфотографуйте та надішліть у Viber для
перевірки)
ВІДПОЧИВАЄМО (10-15 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
2. Українська
мова
Тема уроку: Навчання правильно відтворювати інтонацію спонукальних
речень.
1. Сьогодні на уроці ми
продовжуємо вивчати реченнями, у яких є спонукання,
прохання, побажання і будемо вчитися правильно відтворювати їх інтонацію.
2. Пригадайте правило:

3. Попрацюємо тепер у робочому
зошиті. (Запишіть число та дистанційну роботу).
Каліграфічна хвилинка (запишіть
у зошит):
4. Прочитайте усі речення.
- Прочитайте перше речення.
- Який це спонукальний вислів?
- Запишіть речення, в якому звучить заклик.
Перевірте себе:
5. Прочитайте
прислів’я і запам’ятайте їх, щоб доречно використовувати у своєму мовленні.
- Назвіть
спонукальні речення. Правильно проінтонуйте їх.
(Спонукальне речення) - Усе добре переймай, а зла уникай.
(Спонукальне речення) - Щоб тобі робили добро, роби добро іншим.
(Спонукальне речення) - Живи так, щоб тобі було добре, а іншим ще краще.
6. Прочитайте речення.
Змініть розповідні речення на спонукальні та
запишіть за зразком.
9. Домашнє завдання. Щоб бути
успішним у вивченні української мови, виконайте одне завдання на вибір.
Картка 1
• Замініть слова, подані в
дужках так, щоб утворилися спонукальні речення.
(Шанувати) книжку!
Оленко, (відчинити), будь ласка, вікно.
Картка 2
• Замініть розповідне речення на
спонукальне, запишіть його. Зверніть увагу на розділові знаки.
Школярі бережуть хліб.
Галинка поливає квіти.
(Всі виконані завдання сфотографуйте
і надішліть мені у повідомлення у соц.мережу Viber для перевірки)
ВІДПОЧИВАЄМО (10-15 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
3.Англійська мова
Щоб отримати доступ до навчання, перейдіть за посиланням – https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html
ВІДПОЧИВАЄМО (10-15 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
4.Математика
Тема уроку: Закріплення таблиці множення та ділення на 3.
1. Любі учні, сьогодні ми з вами
будемо повторювати таблицю множення і ділення з числом 3 та закріплювання свої вміння і навички, виконуючи
різноманітні завдання.
2. Пригадайте, як називаються
компоненти дії множення:
Пригадайте, як називаються
компоненти дії ділення:
Повторіть таблицю множення і
ділення за допомогою таблиці.
3. Минулого уроку, ви грали у гру «Таблиця
ділення на 3», а сьогодні я пропоную пограти у гру «Таблиця множення на 3». Щоб
почати гру, натисніть на посилання - https://learningapps.org/view3000680
4. Любі мої учні, допоможіть дітям
знайти свої скейти. Обчисліть вираз, який є на скейті, і тоді ви дізнаєтесь кому
він належить, адже біля кожної дитини результат виразу. Готові вирази запишіть
у свій робочий зошит. (Не забудьте написати
число і дистанційну роботу)
5. Виконайте завдання та запишіть
їх у зошит:
6. Попрацюйте із задачею ( розв’язання
запишіть у зошити)
У магазині продали 5 ящиків зелених яблук, по 3 кг у кожному, і 7
ящиків червоних яблук по 2 кг у кожному.
Скільки кілограм яблук продали у магазині? (задача
на три дії)
( Всі виконані завдання сфотографуйте і
надійшліть мені у Viber для перевірки)
5. Фізична культура
Повторіть усі рухи за дівчатками.
Діточки, ми гарно з вами працювали на цьому тижні!
Ви – молодці!
Сьогодні п’ятниця, а це означає що попереду два дні відпочинку!)
Тому я бажаю провести ці вихідні з користю, добре відпочити та набратись багато сил, щоб продовжувати так чудово працювати на наступному тижні.
Будьте здорові і дотримуйтесь правил карантину :