Доброго ранку, любі діточки і шановні батьки!
Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Англійська мова
3.Математика
4.Українська мова
5.Читання
1.ЯДС
Тема уроку: Як поводитися у спілкуванні з
іншими.
1. Сьогодні
на уроці, ми будемо з вами дізнаватись що таке «спілкування» і я потрібно
поводитись при спілкуванні з іншими людьми.
2. СПІЛКУВАННЯ - це процес передавання й сприймання повідомлень за допомогою вербальних і невербальних засобів, що охоплює
обмін інформацією між учасниками спілкування.
І вам, діточки, мабуть, одразу стало цікаво,
які це вербальні і невербальні засоби спілкування.
До вербального спілкування належать:
Вербальне спілкування – словесне і воно має величезну силу. Тому перш ніж щось
говорити, треба дуже добре подумати. Адже в народі кажуть: «Слово не горобець –
вилетить, не впіймаєш».
До невербально спілкування належать:
Здебільшого всі
люди, і ви, діти, маєте певне коло
знайомих або друзів, з якими охоче спілкуєтесь. Отже, спілкування – це взаємодія двох або
декількох людей, які обмінюються інформацією.
Під час спілкування
кожен повинен мати можливість висловитися. Навіть якщо ви хочете розказати
своєму другові дуже цікаву історію, а друг ти часом вам щось розповідає, не
можна його перебивати, слід його уважно вислухати. Щоб показати ввічливість у
спілкуванні завжди вітайтесь одне з одним, не перебивайте нікого, усміхайтесь.
3. Розгляньте
схему та назвіть те, що ви маєте контролювати в себе.
Наприклад: Я контролюю
свої слова, дії та вчинки, знання і помилки.
Я не
контролюю дії та вчинки інших, речі інших, знання інших і їх помилки.
4. Перегляньте малюнок, і оберіть
тільки правильні слова, які сказавши у відповідь, не образять інших.
5. Виконайте
вправу 5 у своїх зошитах. Позначте ✅ тільки ті дії, що не ображають інших та не
порушують їхній особистий простір. (
виконане завдання сфотографуйте і надішліть мені у Viber для
перевірки)
6. Прочитайте,
які є основні правила спілкування та дотримуйтесь їх при спілкуванні у колі
своєї родини, у колі друзів, у колі знайомих та незнайомих вам людей.
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
2.Англійська мова
Щоб виконати
завдання – натисніть на посилання: https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
3.Математика
Тема уроку: Складена задачі, що включає
дію ділення. Порівняння виразів. Робота з діаграмою.
1. Любі
діточки, я знаю, що ви вмієте добре обчислювати рівності. І тому, я хочу щоб ви
зараз побули у ролі вчителя і перевірили чи правильно Незнайко виконав обчислення.
2. А
тепер усно попрацюємо з діаграмою. Визначте, скільки книжок прочитали
на канікулах другокласники Юля, Сашко,
Олег та Іра.
А тепер дайте
відповіді на такі запитання:
Перевірте себе:
1.Найбільше книжок прочитала Іра - 9.
2.Олег прочитав 5 книжок.
3. Іра прочитала на 3 книжки більше, ніж
Юля.
4.
Юля, Сашко та Олег разом прочитали 19 книжок.
3. Щоб виконати наступне завдання, підготуйте олівець і лінійку.📏✏
Відрізок завдовжки 18 см поділили на 3 рівні частини. Яка
довжина кожної частини? Побудуйте одну таку частину відрізка у своїх зошитах. (запишіть
сьогоднішнє число і дистанційну роботу)
Пригадайте, що таке відрізок:
Відрізок – це лінія, яка має і
початок, і кінець.
4. І на завершення, розв’яжемо
задачу. Отож, відкрийте свої підручники на с.100 та прочитайте умову цієї
задачі №4.
Давайте її разом проаналізуємо:
-
Що відомо про кількість вазонів на підставці? ( що на підставці на 5 вазонів більше, ніж на кожному підвіконні);
-
То що потрібно знати, щоб обчислити кількість вазонів на
підставці? (кількість вазонів на підвіконні);
-
А чи можемо про це дізнатися? (Так, бо
сказано, що 9 вазонів поставили порівну на 3 підвіконня);
-
Тож тепер подумайте дітки, про що дізнаємось спочатку та
якою дією?
-
Про що дізнаємось після цього? Якою дією?
Розв’яжіть задачу та запишіть її у свої робочі зошити.
(Всі виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені у Viber для
перевірки)
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
4.Українська мова
Тема уроку: Навчання складати різні за
інтонацію речення.
1. Сьогодні
на уроці ми будемо вчитися складати різні за інтонацією речення.
2. Пригадайте
діти, які речення називаються розповідними та прочитайте як вони вимовляються.
ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ!!!
Розповідні речення, в кінці яких є «знак
оклику» називаються
окличними реченнями.
А розповідні
речення, у яких в кінці не має «знаку оклику»,тобто стоїть «крапка», називаються
неокличними реченнями.
-Прочитайте віршик
Лесі Лужецької і дайте відповідь на запитання:
- Вимовте виділені
слова із особливим захоленням!
3. Пригадайте,
діти, які речення називаються питальними? Прочитайте як вимовляються питальні речення.
- Прочитайте вірш
Олега Орача «Вогонь та вода». Як ви розумієте виділені слова?
- Прочитайте
питальні речення із особливим почуттям.
4. Пригадайте,
які речення називаються спонукальними. Прочитайте, як вимовяляються ці речення.
Виконайте завдання:
Назвіть спонукальні речення, правильно їх інтонуючи.
5. Виконайте
завдання.
• За змістом розповідних речень побудуйте
спонукальні окличні речення.
1.Ми любимо свою
Україну.
2.Потрібно
пам'ятати,що не кожен гриб можна класти у кошик.
Запишіть
утворені речення у зошити.
·
• Поставте потрібний розділовий знак у кінці
речення та запишіть речення у зошити.
Чи знаєш ти, що
полюбляють свійські тварини
Кролики люблять
моркву та траву
(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть для перевірки мені у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
5.Читання
Тема уроку: Невідоме про звичні речі. «З
історії світлофора». Перегляд відео "З чого та як створюють світлофори".
1.Сьогодні ми з
вами починаємо вивчати новий розділ з читання «Цікавинки звідусіль».
Нас оточує безліч цікавих предметів. Без них ми не
уявляємо свого життя. А чи задумувались ви, хто придумав, наприклад, олівець,
ручку, наплічник та інші цікаві предмети?
Сьогодні ви ознайомитесь із таким цікавим предметом як світлофор та дізнаєтесь історію його виникнення.
2. Спершу, виконайте мовленнєві розминки.
- Відтворіть ці
звуки.
- Послухайте та чітко вимовте чистомовку.
Впевнена у вас все вийшло чудово! ВИ – молодці!
3. А тепер
попрацюємо у підручнику. Відкрийте його на с.90-91.
Виконайте завдання,
щоб підготуватись до читання оповідання:
4. Прочитайте оповідання,
яке має назву «З історії світлофора». Це науково-популярне оповідання. Наукова
інформація написана так, як розповідь.
5. Після прочитаного, запишіть для
себе таку інформацію:
6.Перегляньте відео
«З чого та як створюють світлофори». Гарного перегляду! :)