Понеділок 30 березня
Доброго ранку, шановні батьки та любі учні!
Доброго ранку, шановні батьки та любі учні!
Розклад уроків
1. Я
досліджую світ
2. Читання
3. Математика
1.
Я досліджую світ
Тема уроку: Як птахи зустрічають весну.
1. Любі діточки, сьогодні на нашому уроці ЯДС ви
дізнаєтесь про те, як птахи зустрічають весну, і які з них прилітають до нас
навесні.
Ø Отож зараз розгляньте ілюстрацію і назвіть одним
словом кого на ній зображено?
Ø Так, це птахи.
Ø Діточки, давайте зіграємо у гру, у цій грі вам потрібно з'єднати зображення птаха з його назвою :) Для цього натисніть на
посилання і грайте)
Ø Сподіваюсь, вам сподобалась ця гра і ви все виконали
правильно.
Ø Ми вже з вами вивчали, що є птахи перелітні, а є птахи
осілі.
Тому пригадайте, яких птахів називають перелітними, а
яких осілими.
Пригадали? Чудово!!! Тоді час пограти ще у одну гру, переходьте за посиланням
- https://learningapps.org/view8974070 .
2. А зараз я пропоную вам переглянути відео про перелітних
птахів, і дізнатись про них багато цікавого і нового для вас!
3. А тепер давайте працювати з нашим підручником. Відкрийте його на с.75 і прочитайте, чи всі птахи прилітають до нас з вирію
одночасно. А чи уважно ви прочитали, перевіримо пізніше!)
4. А чи знаєте ви, які птахи славлять весну?
Якщо
ви здогадались, то ви молодці) Це солов’ї.
Вже
на початку травня можна почути спів цих
пташок. Солов’ї зазвичай селяться в садках і парках. До їхнього раціону
харчування входять жучки, черв’ячки, метелики, мурахи, а на десерт вони
полюбляють ягоди. Соловейко – один з українських народних символів. Перебуває
під охороною.
Народ
наш сердечно любить солов’я і згадує його у багатьох піснях. Адже він – відомий
співець серед птахів. Послухайте, любі діточки, як співає цей птах.
Запам’ятайте!!!!
Спів солов’я, стукіт дятла, шум дощу, свист вітру – це природні
звуки. Звуки дзвонів, машин, техніки, музичних інструментів – це штучні
звуки.
5. Приліт птахів триває в строгому порядку: першими
прилітають ті, що відлетіли від нас останніми восени, а останніми до нас
прилітають ті птахи, які відлетіли у теплі краї першими. Чому так? Ви
дізнаєтесь це, послухавши оповідання «Три весни».
6. Діти, а чи чули ви прикмети, пов’язані з птахами? Якщо
ні, прочитайте нижче і за нагоди перевірте чи справді це так.
- Кажуть,
що якщо ворони купаються ранньої весни – на тепло.
- А
якщо горобці настовбурчили пір’ячко – збирається на дощ.
- У лісі часто чути спів дятла – на
холод і негоду.
7.
Ну
що ж дітки, наш урок з ЯДС вже підійшов до завершення. Отож, підведемо підсумки нашого уроку:
Перелітні птахи повертаються в рідні краї з настанням тепла та почвою корму. Птахи наповнюють весну звуками. Звуки є природні і штучні. Людська здатність сприймати звуки - цінний дар, який треба берегти.
А тепер я хочу перевірити чи всі завдання на уроці ви виконували та чи були уважними) Для цього вам потрібно пройти тест, за який ви отримаєте бали. Свій результат ви зможете побачити, коли виконаєте всі завдання. Отож, успіхів вам📃😊)
Перелітні птахи повертаються в рідні краї з настанням тепла та почвою корму. Птахи наповнюють весну звуками. Звуки є природні і штучні. Людська здатність сприймати звуки - цінний дар, який треба берегти.
А тепер я хочу перевірити чи всі завдання на уроці ви виконували та чи були уважними) Для цього вам потрібно пройти тест, за який ви отримаєте бали. Свій результат ви зможете побачити, коли виконаєте всі завдання. Отож, успіхів вам📃😊)
8. На домашнє завдання вам потрібно виконати вправи 1 та 2 у робочому зошиті на с.41. Після того,як ви виконаєте це завдання, сфотографуйте його і надішліть мені у приватні повідомлення у Viber.
Любі учні я думаю, що ви вже трішки втомились, тому пропоную вам відпочити (5-10 хв) 💆🕒
2. Читання
Тема уроку: Навіки в пам'яті народній. А.М'ястківський "Вірші Тараса Шевченка".
1. Діти. сьогодні
на уроці читання ми з вами продовжимо вивчати творчість Тараса
Григоровича Шевченка.
2. Розпочнемо наш урок із чистомовок.
Включайте відео та послухайте чистомовки, а потім і самі спробуйте їх чітко та виразно прочитати. Я впевнена у вас це вийде чудово!
3. Попрацюємо з підручником. Відкрийте свої підручники з читання на с.85.
4. Отож,
пропоную діточки вам послухати це оповідання, а після - дати відповіді на поставлені запитання.
2. Розпочнемо наш урок із чистомовок.
Включайте відео та послухайте чистомовки, а потім і самі спробуйте їх чітко та виразно прочитати. Я впевнена у вас це вийде чудово!
3. Попрацюємо з підручником. Відкрийте свої підручники з читання на с.85.
-
Прочитайте
заголовок твору.
-
Про
що, на вашу думку, йтиметься у творі з таким заголовком?
Отож, діти:
- Хто головні персонажі оповідання?
- Якого віку Дмитрик?
- Про кого розмовляли дідусь з онуком?
5. А тепер, прочитайте це оповідання для себе самостійно.
Після прочитаного, дайте відповіді на запитання у підручнику. а саме:
- Де, на вашу думку, дідусь ознайомився із творчістю Тараса Шевченка?
- Чому ви так думаєте?
- Чому Дмитрик хоче вивчити азбуку?
6. Я впевнена, що ви гарно потрудились і у вас все вийшло.😊😉
На цьому уроці ми з вами завершуємо ознайомлюватися із творчістю Тараса Шевченка і тому я пропоную, щоб ви перевірили себе і свої знання з розділу "Стежина до Шевченка".
Натисніть на посилання та пройдіть тест - https://forms.gle/b75pTMfFAa1pB5pv5
Наступна задача № 4
- Прочитайте умову цієї задачі.
- Щоб вам було зрозуміліше, давайте також складемо короткий запис до цієї задачі. Отож, чи відомо скільки росте яблунь у саду (так, 12 яблунь) . Чи відомо скільки росте груш? (ні, але відомо що на 5 менше, ніж яблунь). Чи відомо скіль росте слив? (ні, але відомо що на 4 більше, ніж груш). І в умові задачі у нас стоїть питання: "Скільки слив росте в саду?"
Давайте переглянемо, який короткий запис до цієї задачі у нас вийшов.
Отож, за цим коротким записом прошу розв'язати дану задачу ВИРАЗОМ!
(Розв'язання задачі записуємо у зошит і скидаємо мені на Viber)
5. А зараз пропоную вам виконати цікаве завдання із виразами. Скоріше переходьте за посиланням - https://learningapps.org/watch?v=pjygv5s4520
6. На цьому діточки наш урок завершується. На домашнє завдання виконайте №1,5 с.95 у підручнику. Виконані завдання прошу надіслати мені у Viber для перевірки.
- Хто головні персонажі оповідання?
- Якого віку Дмитрик?
- Про кого розмовляли дідусь з онуком?
5. А тепер, прочитайте це оповідання для себе самостійно.
Після прочитаного, дайте відповіді на запитання у підручнику. а саме:
- Де, на вашу думку, дідусь ознайомився із творчістю Тараса Шевченка?
- Чому ви так думаєте?
- Чому Дмитрик хоче вивчити азбуку?
6. Я впевнена, що ви гарно потрудились і у вас все вийшло.😊😉
На цьому уроці ми з вами завершуємо ознайомлюватися із творчістю Тараса Шевченка і тому я пропоную, щоб ви перевірили себе і свої знання з розділу "Стежина до Шевченка".
Натисніть на посилання та пройдіть тест - https://forms.gle/b75pTMfFAa1pB5pv5
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) :
п'ємо воду, рухаємось.
3.Математика
Тема уроку: Розв'язування задач. Доповнення рівностей.
1. Любі учні
сьогодні на уроці ми з вами будемо розв’язувати задачі, а також закріплювати
свої знання таблиці множення на 2 і 3.
2. Давайте пригадаємо таблиці множення на 2 і 3, для цього відкрийте відео та поспівайте. 😊🎤
3. Ви чудово поспівали.
А зараз розгляньте малюнки і обчисліть, скільки треба заплатити за:
а) масло, батон і ковбасу.
б) банани, йогурт і батон;
в) сметану, цукор, молоко і банани.
Відповіді впишіть
тут: https://forms.gle/VQCFHZskDvRL7RRE8
4. Попрацюємо у ваших підручниках. Відкрийте їх на сторінці
95.
-
Прочитайте
умову задачі №2.
-
Давайте
складемо з вами короткий запис до цієї задачі, який допоможе швидше та легше її
розв’язати . Скажіть, чи відомо нам скільки усього сторінок є у книжці, яку
читає Степанко? А чи відомо скільки він
читав сторінок цієї книги? І скільки
сторінок йому залишилось прочитати?
Отож, наш короткий запис буде виглядати ось
так:
І за цим записом ми
можемо розділити сторінки книжки на дві частини, на ті, що вже прочитані і ті,
які залишилось прочитати. Отже, якщо ці дві частини додати, то дізнаємось,
скільки сторінок у книжці.
Запишіть у робочі зошити
сьогоднішнє число дистанційної роботи, розв’яжіть задачу діями у своєму зошиті
та відправте виконане завдання мені у Viber.
- Прочитайте умову цієї задачі.
- Щоб вам було зрозуміліше, давайте також складемо короткий запис до цієї задачі. Отож, чи відомо скільки росте яблунь у саду (так, 12 яблунь) . Чи відомо скільки росте груш? (ні, але відомо що на 5 менше, ніж яблунь). Чи відомо скіль росте слив? (ні, але відомо що на 4 більше, ніж груш). І в умові задачі у нас стоїть питання: "Скільки слив росте в саду?"
Давайте переглянемо, який короткий запис до цієї задачі у нас вийшов.
Отож, за цим коротким записом прошу розв'язати дану задачу ВИРАЗОМ!
(Розв'язання задачі записуємо у зошит і скидаємо мені на Viber)
5. А зараз пропоную вам виконати цікаве завдання із виразами. Скоріше переходьте за посиланням - https://learningapps.org/watch?v=pjygv5s4520
6. На цьому діточки наш урок завершується. На домашнє завдання виконайте №1,5 с.95 у підручнику. Виконані завдання прошу надіслати мені у Viber для перевірки.