вівторок, 28 квітня 2020 р.

Вівторок 28 квітня



Розклад уроків:
1.Я досліджую світ – ТЕО
2.Математика
3.Українська мова
4.Читання
5.Фізична культура


1.Я досліджую світ – ТЕО

Тема уроку: Виготовлення мишки за заразком чи власним задумом..

1. Послухайте казку Оксани Даниленко  «Про мишку - господиню та гарбузову кашу».

2. Як ви вже зрозуміли, діточки, сьогодні ви будете виготовляти мишку.
    Прочитайте, які матеріали вам знадобляться для роботи, підготуйте їх.


3. Повторіть правила безпечного користування ножицями та клеєм.


4. Виготовте мишку за зразками або власним задумом.
   (Також ви можете скористатися зразком у робочих зошитах ЯДС-ТЕО – с.55)



5. А яке ж значення мають миші в утворенні ґрунту?



ВІДПОЧИВАЄМО (5-10хвилин): п’ємо воду, рухаємось.





2. Математика

Тема уроку: Правила порядку дії у виразах.

1. Сьогодні дітки, ви ознайомитесь із дуже важливими правила у математиці – з правила порядку дії у виразах.
2. Ознайомтесь із цими правилами та вивчіть їх напам’ять!!!

3. Позначте порядок дій у виразах і обчисліть їх значення у робочі зошити.

4. Розставте дужки так, щоб рівності були правильними. Запишіть їх у зошити.














ВІДПОЧИВАЄМО (5-10хвилин): п’ємо воду, рухаємось.






3. Українська мова

Тема уроку: Розвиток зв’язного мовлення. Тема "Написання листа".

1. Відгадайте загадку.








Відгадка: лист.
- Які бувають листи? (листи написані чи надруковані на папері, або електронні листи)

- Як ви гадаєте, які листи з’явилися найдавніше? (листи, написані на папері)

2. Сьогодні, дітки, ви будете писати лист-розповідь комусь із рідних або другу(подрузі).

Прочитайте, які знання необхідні для написання листа.

3. Прочитайте лист жовтого курчатка до сонечка.








 За поданим зразком напишіть свій лист-розповідь до рідних або до друга (подруги).





ВІДПОЧИВАЄМО (5-10хвилин): п’ємо воду, рухаємось.






4. Читання

Тема уроку: Народні та авторські мирилки.

1. Дітки, на наших уроках ми вже з вами ознайомлювались з народними іграми та з лічилками.
   Саме лічилки допомагають дітям визначати черговість у різних іграх, чи ведучого гри. А також лічилки допомагають уникати суперечок та сварок між гравцями. Але, на жаль, діти іноді сваряться в іграх. Тоді на допомогу приходять мирилки.
- Що ж таке мирилки?

2. Прочитайте народні мирилки (у підручнику с.97 ).

- Який пальчик «найважливіший» у морилці? (мізинчик)

3. Прочитайте авторські мирилки Варвари Гринько (у підручнику с.97 ).

- З яким настроєм треба промовляти мирилки? (з радісним)

4.Прочитайте козацьку мирилку Яни  Яковенко та подумайте, кому б ви могли порадити скористатися цією морилкою, хлопчикам чи дівчаткам?

5.  Вивчіть одну із мирилок напам’ять та використовуйте її обов’язково для примирення із своїми друзями, якщо раптом посваритесь.

Адже дружба – понад усе!



5. Фізична культура


Виконайте комплекс загально-розвивальних вправ.








П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...