Розклад уроків:
1.ЯДС (ТЕО)
2.Читання
3.Мистецтво (образотворче)
4.Мистецтво (музичне)
5.Фізична культура
1.ЯДС (ТЕО)
Тема уроку: Пришивання ґудзика.
1.
Дітки, як ви вже зрозуміли, сьогодні
ви будете вчитися пришивати ґудзик. Але пам'ятайте, що ви повинні це робити тільки під наглядом дорослих!
2. Перегляньте
відеоролик про історію виникнення ґудзика.
3. Перш ніж, розпочати роботу із пришивання ґудзика,
ознайомтесь із правилами техніки безпеки з голкою!
4. Дотримуючись
послідовності виконання роботи, пришийте ґудзик.
5.
Перегляньте відеоролик як пришити ґудзик.
ВІДПОЧИВАЄМО
(5-10 хвилин) : п’ємо воду, рухаємось.
2.Читання
Тема уроку: Канікули – весела пора. А.Костецький
«Канікули!» .
1.Діточки,
підготуйтесь до читання:
- Прочитайте чітко
та виразно чистомовки.
- Прочитайте фрази
відповідно до інтонації смайлика.
- Читайте слова у
стовпчиках так, як вказують стрілки.
2. Сьогодні
ми прочитаємо вірш А.Костецького «Канікули». Послухайте його!
- Чи сподобався вам
віршик?
- Які почуття він у
вас викликав?
3.
Самостійно прочитайте віршик у підручнику на с.108, дотримуючись пауз, темпу та
інтонації читання.
4. Послухайте
пісеньку «Канікули».
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) : п’ємо воду, рухаємось.
3. Мистецтво (музичне)
Тема уроку: Наближається веселе літечко. Слухання
К.Меладзе - Квітка – душа (Я.Джусь – бандура; Н.Матвієнко та С.Шурін – спів з
хореографією). Виконання «Пісня про літо» - муз. Ігоря Білика, сл. Богдана Сливчука.
1. Дітки, до
нас наближається веселе літечко.
Роздивіться
картину, що чекає нас влітку.
2. Послухайте
та перегляньте, як виконує пісню К. Меладзе «Квітка - душа» Ніна Матвієнко та
Стас Шурінс з хореографією.
Послухайте та
перегляньте, як виконує пісню К. Меладзе «Квітка - душа» Я.Джусь на бандурі .
3.
Виконайте розпівку перед виконанням нової пісеньки.
4.
Послухайте та проспівайте пісню про
літо.
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) : п’ємо воду, рухаємось.
4. Мистецтво (образотворче)
Тема уроку: Наближається
веселе літечко. Створення пейзажу «Яскраве літечко».
1.Літо — улюблена
пора всіх дітей . Подорожуючи літніми стежками , можна спостерігати за
багатством природи , милувалися її різнобарв'ям . Художники цю красу передають
фарбами в живописі .
Які почуття
викликає картина ?
Які кольори в ній
переважають ?
Пригадай основні та
похідні кольори .
2.
Прочитайте вірш та пригадайте, що таке пейзаж.
3. Діточки, на
палітрі кольорів потренуйтесь утворювати похідні кольори.
4. Створіть пейзаж « Яскраве літечко » ( використовуйте акварель
або гуаш). Квіточки можна намалювати пензликом або
пальчиками , змоченими у фарбу .
5. Фізична культура
Виконайте комплекс фізичних вправ.
Ці вправи дуже прості, але ефективні , які ви можете робити самостійно.
Виконуйте їх обов’язково, якщо хочете бути здоровими і сильними.💪💓
Я впевнена , що ви чудово потрудились!
До побачення, мої любі учні !!!