середа, 20 травня 2020 р.

Середа 20 травня


Розклад уроків:
1. Я досліджую світ ( ТЕО)
2. Англійська мова
3. Українська мова
4. Математика
5. Читання



1. Я досліджую світ (ТЕО)
Тема уроку: Виготовлення аплікації «Літо» за зразком або власним задумом.
1. Діточки, сьогодні ви розширите свої уявлення про застосування ґудзиків і оздоблення ними виробів, виготовите аплікацію «Літо».
2. Ґудзики – унікальний матеріал для польоту фантазій. Які потішні вироби, картини та мозаїки можна з них зробити. Ними можна прикрасити будь-яку річ і декорувати стіни.  Ґудзики – матеріал доступний, який є в кожному будинку, різноманітний за кольором і формою. Тож, пропоную вам пофантазувати та створити стильні і цікаві аплікації, вироби з ґудзиків.
3. Є декілька варіантів, як ґудзик можна прикріпити до основи:
- Хороший клей, наприклад, «Титан».
- Двосторонній скотч різної товщини.
- Папір - самоклейка.
- Пластилін.
- Нитки (зв’язуємо або пришиваємо ґудзики)
4.  Підготуйте матеріали до роботи, відповідно до вибраної композиції.
Отож, виготовте аплікацію «Літо» за зразками або власним задумом.
Зразок 1 
Зразок 2
Зразок 3 

(Свої роботи сфотографуйте та надішліть мені у Viber).
Бажаю вам натхнення, любі діточки!)




ВІДПОЧИВАЄМО (5 -10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.








2. Англійська мова
Для виконання завдань перейдіть за посиланням -




            ВІДПОЧИВАЄМО (5 -10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.





3. Українська мова
Тема уроку:  Діагностична робота №8. Диктант.
 Вмикайте відео та дотримуйтесь усіх рекомендацій вчителя!!!
Після написання диктанту, сфотографуйте його та надішліть мені для перевірки у Viber.


  ВІДПОЧИВАЄМО (5 -10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.



4. Математика
Тема уроку: Таблиця множення та ділення на число 9. Побудова відрізків.
1. Діточки, давайте перевіримо як ви вивчили таблицю множення на число 8. 
Співайте пісеньку та давайте відповіді до поданих рівностей:


2. Сьогодні, діточки, нам потрібно скласти і вивчити напам'ять таблицю множення числа 9 , адже суму однакових доданків знаходити незручно.
 ОТОЖ, звертаємо увагу на те, що:
 - Перші множники у всіх виразах незмінні – 9. 
 - А другі множники  утворюють послідовний ряд чисел від 1 до 10.  
 - Кожне наступне значення виразу(добуток) на 9 більше від попереднього.  



Проспівайте таблицю множення числа 9:
(Для кращого запам’ятовування слухайте та співайте декілька разів)



3. З кожної рівності на множення, можна скласти рівність на ділення. 
Прочитайте рівності на множення і відповідні їм рівності на ділення: 

Вивчіть таблицю множення на число 9 напам'ять!!!


4. Діти, пригадайте, що таке відрізок.

     Відрізок - це  лінія, яка має початок і кінець.

- Побудуйте відрізок АВ, довжина якого -  9 см.
- Побдуйте відрізок СВ, довжина якого у три рази менша, ніж довжина відрізка АВ.
- Побудуйте відрізок АС, довжина якого на 4 менша ніж, довжина відрізка АВ.

(Виконане завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)





  ВІДПОЧИВАЄМО (5 -10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.





5. Читання
Тема уроку: Білка-базіка. Петро Сорока «Білка купила мобілку». Пам’ятка про правила безпечного користування ґаджетами.
1.Дітки, підготуйтесь до читання. Попрацюйте із скоромовкою.

2. Сьогодні ми попрацюємо з віршем Петра Сороки «білка купила мобілку». Послухайте його уважно:

3. А тепер самостійно прочитайте цей віршик для себе. Визначте тон, темп читання, де слід робити паузи і логічні наголоси.

- Як ви гадаєте, чому автор хоче, щоб білка загубила побілку?
4. Давайте складемо пам’ятку про правила  користування мобільним телефоном:



Дітки, ви гарно попрацювали на сьогоднішніх уроках!
Ви - молодці! 

До побачення!!!








П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...