Розклад уроків:
1. Я досліджую світ ( ТЕО)
2. Англійська мова
3. Українська мова
4. Математика
5. Читання
1. Я досліджую світ (ТЕО)
Тема уроку: Виготовлення аплікації «Літо»
за зразком або власним задумом.
1. Діточки,
сьогодні ви розширите свої уявлення про застосування ґудзиків і оздоблення ними
виробів, виготовите аплікацію «Літо».
2. Ґудзики
– унікальний матеріал для польоту фантазій. Які потішні вироби, картини та
мозаїки можна з них зробити. Ними можна прикрасити будь-яку річ і декорувати
стіни. Ґудзики – матеріал доступний,
який є в кожному будинку, різноманітний за кольором і формою. Тож, пропоную вам
пофантазувати та створити стильні і цікаві аплікації, вироби з ґудзиків.
3. Є
декілька варіантів, як ґудзик можна прикріпити до основи:
- Хороший клей,
наприклад, «Титан».
- Двосторонній
скотч різної товщини.
- Папір - самоклейка.
- Пластилін.
- Нитки (зв’язуємо
або пришиваємо ґудзики)
4. Підготуйте матеріали до роботи, відповідно до вибраної
композиції.
Отож, виготовте
аплікацію «Літо» за зразками або власним задумом.
Зразок 1
Зразок
2
Зразок 3
(Свої роботи сфотографуйте та
надішліть мені у Viber).
Бажаю вам натхнення, любі діточки!)
ВІДПОЧИВАЄМО (5 -10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.
2. Англійська мова
Для виконання завдань перейдіть за посиланням -
ВІДПОЧИВАЄМО (5 -10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.
3. Українська мова
Тема уроку: Діагностична робота №8. Диктант.
Вмикайте відео та дотримуйтесь усіх рекомендацій вчителя!!!
Після написання диктанту, сфотографуйте його та надішліть мені для перевірки у Viber.
ВІДПОЧИВАЄМО (5 -10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.
4. Математика
Тема уроку: Таблиця множення та ділення на
число 9. Побудова відрізків.
1. Діточки, давайте перевіримо як ви вивчили таблицю множення на число 8.
Співайте пісеньку та давайте відповіді до поданих рівностей:
2. Сьогодні, діточки, нам потрібно скласти і вивчити напам'ять таблицю множення числа 9 , адже суму однакових доданків знаходити незручно.
ОТОЖ, звертаємо увагу на те, що:
- Перші множники у всіх виразах незмінні – 9.
- А другі множники утворюють послідовний ряд чисел від 1 до 10.
- Кожне наступне значення виразу(добуток) на 9 більше від попереднього.
Проспівайте таблицю множення числа 9:
(Для кращого запам’ятовування слухайте та співайте декілька разів)
3. З кожної рівності на множення, можна скласти рівність на ділення.
Прочитайте рівності на множення і відповідні їм рівності на ділення:
Вивчіть таблицю множення на число 9 напам'ять!!!
4. Діти, пригадайте, що таке відрізок.
Відрізок - це лінія, яка має початок і кінець.
- Побудуйте відрізок АВ, довжина якого - 9 см.
- Побдуйте відрізок СВ, довжина якого у три рази менша, ніж довжина відрізка АВ.
- Побудуйте відрізок АС, довжина якого на 4 менша ніж, довжина відрізка АВ.
(Виконане завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМО (5 -10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.
5. Читання
Тема уроку: Білка-базіка. Петро Сорока
«Білка купила мобілку». Пам’ятка про правила безпечного користування ґаджетами.
1.Дітки, підготуйтесь до читання.
Попрацюйте із скоромовкою.
2. Сьогодні ми попрацюємо з віршем
Петра Сороки «білка купила мобілку». Послухайте його уважно:
3. А тепер самостійно прочитайте
цей віршик для себе. Визначте тон, темп читання, де слід робити паузи і логічні
наголоси.
- Як ви гадаєте, чому автор хоче, щоб білка загубила побілку?
4. Давайте складемо пам’ятку про
правила користування мобільним телефоном: