вівторок, 14 квітня 2020 р.

Вівторок 14 квітня




Розклад уроків:

1. ЯДС
2. Математика
3. Українська мова
4. Читання
5. Фізична культура





       Любі діточки. я дуже задоволена вашою працею на попедньому уроці з ЯДС, ви  -  молодці!)
Ваші моделі транспортних засобів із пластикових пляшок , корків, картонних коробок з-під молока і соку та інших матеріалів -   це щось неймовірне!😍😍😍


Пам'ятайте,  що багато з того, що ми викидаємо може отримати друге життя!!!





1. Я досліджую світ

Тема уроку: Узагальнення і систематизація знань за розділом «Природа навесні». Діагностична робота № 5.

      Дорогі учні, сьогодні  я хочу перевірити засвоєнні вами знання із розділу «Природа навесні», яким ми з вами тривалий час вивчали. Все, що вам потрібно це уважно читати завдання та давати на них відповіді, добре подумавши, не відволікатись та працювати в тишині. Тож, сідайте зручніше, натискайте на посилання і виконуйте завдання. Бажаю вам успіхів!  -  https://forms.gle/FTEYoQeXUuFF3zZH9




ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.





2. Математика

Тема уроку: Розв’язування задач. Доповнення рівностей.

1. Для кожного рівності з «віконечком» запишіть одну рівність на знаходження невідомого числа. (Запишіть у робочі зошити сьогоднішнє число та дистанційну роботу)

2. Проаналізуємо та розв'яжемо усно  задачі № 2 (а та б).



3. Проаналізуємо та розв’яжемо усно   задачі № 3 (а та б).



4. Самостійно розв’яжіть задачі та запишіть їх розв’язання в зошиті.


5. Запам'ятайте!!!



(Виконані  завдання сфотографуйте та надішліть мені у Viber для перевірки)





 ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.





3. Українська мова


Тема уроку: Діагностична робота №7. Складання діалогу (письмово).

1. Дітки, пригадайте, що таке діалог:


2. Сьогодні ваше завдання за поданим зразком, скласти свій діалог (письмово). 


3. Щоб легко та правильно скласти діалог, дотримуйтесь вказівок:





(Виконану діагностичну роботу №7  сфотографуйте та надішліть мені у Viber для перевірки на оцінювання)







ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.








4.Читання

Тема уроку: Підсумок за розділом «Цікавинки звідусіль».

1. Виконайте фонетичну розминку:


2. Промовте скоромовку повільно, далі - швидше, а відтак ще швидше.


3. Перевірте свої знання за розділом «Цікавинки звідусіль», давши відповіді на запитання у підручнику на с.93.


4. Винаходи створюють не лише дорослі, а й діти. Дізнайтесь про кілька цікавих винаходів дітей, переглянувши слайди.










5.Фізична культура

Виконайте комплекс вправ:

















П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...