Доброго ранку любі діти і шановні батьки!
Розклад уроків:
1. ЯДС
2. Англійська мова
3.Укр.мова
4.Математика
5.Читання
1.Я досліджую світ
Тема уроку: Чому птахи в’ють гнізда.
1. Діти, усім вам хоч
один раз доводились бачити біля своєї домівки птахів. Мабуть, ви спостерігали
де вони живуть і яка у них домівка. Тому сьогодні, я пропоную вам дізнатись, навіщо
птахи мостять гнізда.
Перш ніж ви розпочнете слухати мою розповідь, пропоную зіграти у гру "Впізнай птаха" - https://learningapps.org/view9032486
2.Попрацюємо тепер
у підручнику, відкрийте його на с.78. Давайте звернемось до ваших словничків і
дізнаємось що таке гніздо.
3.Поміркуйте, діти,
навіщо птахи будуть гнізда?
Перша
турбота птахів – звити гніздо для майбутніх пташенят. Кращими майстрами-будівельниками вважають співочих
птахів.
4.Самостійно
прочитайте текст про побудову гнізд птахами та дізнайтесь, який матеріал
вони для цього використовують на с.78.
(Читайте уважно, тому що пізніше вам потрібно буде виконати завдання для
перевірки)
5. Розгляньте
світлини. Чи бачили ви такі гнізда у природі ? Після того, як птахи збудуть
свої гнізда, вони відкладають яєчка і висиджують пташенят.
6. З птахами пов’язано
багато прикмет, ось прочитайте декілька:
- Ластівки заходили мостити гнізда –
настало стійке тепло.
- Грак прилетів – незабаром сніг зійде.
- Ранній приліт шпаків і жайворонків – до теплої
весни.
- Птахи мостять гнізда на сонячній стороні –
на холодне літо.
7. І на завершення,
я хочу трішки вам розповісти про деяких пташок і їх гнізда.
Вмикайте відео та уважно слухайте!)
8. Ну що ж? А тепер давайте
перевіримо чи ви добре навчались на уроці?)
Пройдіть тест за посиланням! Бажаю вам
успіхів!
9. У робочому зошиті виконайте вправи 1-3 на
с. 45 та надішліть мені у Viber для перевірки!
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) : п’ємо воду,рухаємось.
2. Англійська мова
Для виконання завдань, переходьте за
посиланням:
3. Українська мова
Тема уроку: Спонукальні речення. Розділові
знаки наприкінці спонукальних речень. Мовне дослідження.
1.Прочитайте слова.
- Як ви гадаєте, чи
можуть вони спонукати до дії?
- Так, насправді вони можуть спонукати до дії. Наприклад,
слово «порада» може спонукати до дії « порадити» ( порадити комусь прочитати
книгу, чи подивитись фільм). Наприклад, слово «запрошення » можу спонукати до
дії «запросити» (запросити когось у гості, чи запросити в кіно).
Щоб краще зрозуміти, як саме ці слова
спонукають до дії, перегляньте відео!
2. Давайте
дослідимо разом, які бувають речення за метою висловлювання. Перегляньте відео.
3.Отже, робимо висновок:
4. Давайте
виконаємо декілька вправ. Запишіть у свій зошит сьогоднішнє число і дистанційну
роботу.
Вправа
1
Вправа 2
5. Ви чудово попрацювали!
На домашнє завдання
я пропоную вам записати у зошити два спонукальні речення з казки «Колобок».
(Всі завдання, які
ви виконували на уроці, а також домашнє завдання, сфотографуйте та надішліть
мені у Viber
для перевірки)
ВІДПОЧИВАЄМО (10-15 хвилин) : п’ємо воду, рухаємось.
4. Математика
Тема уроку: Таблиця ділення на 3. Розв’язування
задач. «Магічний» квадрат.
1. Любі учні, повторіть таблицю множення
числа 3 за допомогою пісеньки.
2.
Діти, а чи знали ви, що у математиці існують «магічні» квадрати?
Ось
погляньте на цей квадрат. Саме його називають «магічним».
Хочете дізнатись чому? Тоді уважно послухайте
пояснення.
Пропоную вам дізнатись, чи квадрат, який
зображений на малюнку, можна назвати «магічним»? (відповідь написати мені
у Viber в повідомленні)
3.
Уважно розгляньте таблицю. Перша рівність таблиці множення числа три – 3*2 =
6. З цієї рівності складаємо рівність на
ділення на 3. (Добуток 6 поділити на перший
множник 3, отримаємо другий множник - 6
: 3 = 2)
Діти, щоб ви краще
зрозуміли, як ділити, та перевіряти дію ділення, перегляньте відео, як це
робить сонечко із равликом.
Запишіть у зошити
сьогоднішнє число і дистанційну роботу
та запишіть лише таблицю ділення на 3.
4. Побавимось? Зіграйте у гру "Таблиця ділення на 3" - https://learningapps.org/view2999718
5. Користуючись
таблицею ділення на 3, обчисліть значення виразів та запишіть у зошит.
6. Розв’яжіть
задачу 4 на с. 97 у своїх підручниках. Уважно прочитайте її умову та проаналізуйте. Запишіть розв’язання
задачі у робочий зошит.
7. На домашнє
завдання пропоную вам виконати №5 на с.97 у ваших підручниках та вивчити таблицю ділення на 3.
Цю задачу вам допоможе розв’язати короткий
запис у формі таблиці. Повторіть, як знайти ціну, знаючи кількість і вартість.
ВІДПОЧИВАЄМО ( 5-10 хвилин) : п’ємо воду, рухаємось.
5.Читання
Тема уроку: Великодня пригода. Ірина Мацко
«Загублена писанка».
1.Минулого
уроку ми говорили про одне з величніших
свят , про Великдень.
Послухайте пісню про Великдень.
Послухайте пісню про Великдень.
Пропоную до вашої уваги декілька цікавинок про писанки.
2.Попрацюємо
у підручнику. Відкрийте його на с. 86 та погляньте на ці слова.
Давайте спробуємо їх розшифрувати.
(Розшифровка: писанка,
писаночка, писачок, кошик)
3. Послухайте
казочку Ірини Мацко «Загублена писанка».
Дайте відповіді на запитання цієї казочки:
5.А
тепер давайте перевіримо чи уважно ви читали цю казочку!
Пограємо у гру «Так - ні». Переходьте за
посиланням! - https://forms.gle/KP3ZsWvCEHUoTP6X7
6. І
на завершення, послухайте пісеньку «Мишки на Великдень Пасочку Мiсили».