Доброго ранку, любі діти і шановні батьки!)
Розклад уроків:
1.
ЯДС
2.
Математика
3.
Українська мова
4.
Читання
5.
Фізична культура
1.ЯДС
Тема уроку: Особистий простір. Хто потребує особистого простору.
1. Діти, ви коли-небудь задумувались чому з міст та сіл
зникають птахи?
(Прочитайте на с. 84 у ваших підручниках цю інформацію)
2. А чи знаєте ви…?
Птахам та іншим живим істотам потрібен особистий простір навколо.
Ось наприклад, перелітні птахи воліють
зупинятися в місцях зі щільною рослинністю, яка може сховати їх від хижаків, це
і буде їхній особистий простір!!!
3. Отож, діти, що таке особистий
простір? Прочитайте у словничку!
4. Людям також необхідний особистий простір. Ми маємо поважати право на
особистий простір живих істот. А ті, хто навколо, мають поважати наш особистий
простір.
Існують чотири зони особистого простору:
Ваш особистий простір – це ви самі. Ви можете обійняти, потиснути руку,
доторкнутися до когось лише за його згоди. Так само як хтось може це зробити
лише за вашої згоди. Ваше тіло належить тільки ВАМ! Тому не соромтеся казати
таких фраз!
Пам’ятайте !!! Вам завжди допоможуть у скруті. Звертайтесь до дорослих,
тих, кому ви довіряєте та обговорюйте з ними свої проблеми.
5. Рогляньте малюнки «Можна» та «Заборонено»
та прочитайте правило (підручник, с.86).
6. Виконайте вправу 1 та 2 на с.47 у робочих зошитах. (виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені у Viber для перевірки)
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п’ємо воду,
рухаємось.
2.Математика
Тема уроку: Вирази, що включають дію ділення. Розв’язування задач.
Побудова прямокутника, обчислення його периметра.
1. Усно обчисліть
рівності.
2. Пригадайте правило, як знаходити
невідомі множники:
Усно обчисліть невідомо множники.
3.Самостійно обчисліть вирази (№2 на с. 99 у підручнику) та запишіть
їх у своєму робочому зошиті. (запишіть сьогоднішнє
число та дистанційну роботу)
4. Дітки, а тепер давайте розв’яжемо задачу ( №3
на с.99) і розв’язання запишемо у зошити.
Прочитайте уважно задачу та проаналізуйте її.
- Що потрібно знати, щоб відповісти на запитання задачі? (потрібно знати
скільки книг було на другому стелажі та скільки
книг поставили на 3 полиці );
- Яке з цих двох чисел нам відоме? ( скільки книг було на другій полиці - невідомо, а скільки книг поставили на 3 полиці
відомо – порівно);
- А чи можна дізнатись скільки книг було на другому стелажі? (Так! Бо
вказано, що на першому стелажі 100 книг, а на другому – на 73 книги менше).
- Пригадайте, що означає на 73 менше? ( Тобто так само як і на першому стелажі, тільки без
73). Якою дією це можна найти? (дією віднімання).
- Отже, про що ми дізналися у першій дії? (ми дізнались скільки книг на
другому стелажі). Про що тепер можемо дізнатись у другій дії? ( скільки книг на
кожній полиці, якщо їх розклали на кожну порівно). Якою дією? (дією ділення).
- Запишіть відповідь до задачі.
5. Дітки, а тепер приготуйте
лінійку та олівець📏✏. Вони нам зараз будуть потрібні для виконання завдання №5 у
підручнику.
- У свої зошитах побудуйте прямокутник, довжина якого 1 дм, а ширина - на
8см менша.
- Пригадайте скільки см є в 1 дм. Виконайте
перетворення та знайдіть ширину прямокутника (зробіть це усно)
- - Обчисліть периметр прямокутника
та запишіть в зошит.
📌Пам’ятайте, щоб
знайти периметр многокутника, треба додати всі його сторони.
6. Виконайте усно №7 на с.99. Це задача на логіку, тому
уважно прочитайте її умову. Успіхів ВАМ!)
(Усі завдання, які ви виконували письмово в зошиті, сфотографуйте та надішліть мені для перевірку у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п’ємо воду, рухаємось.
3.Українська мова
Тема уроку: Розвиток зв’язного мовлення. Тема «Метро».
1. Діти, сьогодні ми будемо з вами
говоримо на тему «Метро».
Метро – це швидкий,
зручний та екологічно чистий вид транспорту.
2. Перегляньте відеоролик як виглядає київський
метрополітен:
3.Запишіть у зошити сьогоднішнє число та дистанційну
роботу і запишіть каліграфічну хвилинку.
4. А тепер вмикайте швиденько відео та послухайте
цікаву інформацію про метро в Києві.
5. Дайте відповіді на запитання та складіть вислів. Утворений вислів запишіть у зошити.
6. Прочитайте діалог двох дітей (вправа 397 на с.111 у підручнику) про правила коритсування метрополітеном.
7.
(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені у Viber для перевірки)
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п’ємо воду, рухаємось.
4.Читання
Тема уроку: Підсумок за розділом «Весна, весна-весняночка».
1. Виконайте мовленнєву розминку:
2. Попрацюйте у підручнику:
3. Перевірте свої знання за
розділом «Весна, весна-весняночка» - дайте відповіді на запитання:
4. Спробуйте скласти прислів’я з
кожної групи слів:
Перевірте себе:
5. Фізична культура
Виконайте загально-розвивальні
вправи.