Розклад уроків:
1. Я досліджую світ
(ТЕО)
2. Англійська мова
3. Українська мова
4. Математика
5. Читання
1.Я досліджую світ (ТЕО)
Тема уроку: «Лікуймо» книжки.
1. Дітки,
у кожного з вас траплялось таке, що книжка потребувала вашої допомоги і їй
доводилось робити «дрібний ремонт». Сьогодні ви будете вчитися як правильно
робити «ремонт» книжки.
2. Продовжте
речення, добираючи «кольорові» слова.
3. Відповідно
до рекомендацій «Як зберегти книжку» виконайте «ремонт» своїх книг, якщо вони
цього потребують.
4. Щоб
книжка довше жила, потрібно про неї турбуватися, «лікувати» її, якщо вона «захворіла».
- Що робити, якщо у
книжки відірвалася палітурка або обкладинка?
- Якщо у книжки
відірвалася палітурка, або обкладинка, потрібно із марлі вирізати смужку
завширшки 5-6см, намастити тканину клеєм, покласти її так, щоб внутрішній край
палітурки і перший аркуш зійшлися. Те саме необхідно зробити і в кінці книги. Після цього книгу потрібно
покласти під прес.
- Перегляньте
відео, щоб краще запам’ятати послідовність ремонту книги.
5. Щоб
книга завжди була акуратною та гарно, потрібно пам’ятати основні правила користування книжкою:
6. З
книгою потрібно поводитись відповідно, тому пам’ятайте і правила поведінки з книгою:
- Послухайте
пісеньку про книжку:
7. Пограйте
у гру та вставте пропущені букви, складіть речення з утвореними словами за посиланням - https://learningapps.org/view1643477
8. Виконайте
вправу №5 на с.59 у робочих зошитах.
ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, відпочиваємо.
2. Англійська мова
Для виконання
завдань перейдіть за посиланням –https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html?m=1
ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, відпочиваємо.
3. Українська мова
Тема уроку: Добір заголовків до текстів (продовження)
1. Діти,
сьогодні ми продовжуємо працювати з текстами і добирати до них заголовки. Але ви
повинні пам’ятати, заголовок повинен відповідати змісту тексту.
Прочитавши заголовок, людина має зрозуміти, про що йтиметься мова.
2. Прочитайте.
Скажіть це текст чи ні?
Перевірте себе:
№1.Не текст, тому що
речення не пов’язані за змістом.
№2.Це текст, тому що
речення розміщені у певній послідовності, зв’язані за змістом, можна дібрати
заголовок.
3. До
кожної групи речень спробуйте усно дібрати заголовок.
а) У
саду росте вишня. Цій вишні вже десять років. Ще дідусь посадив її. На ній
багато ягід. Ми любимо сидіти під вишнею.
б) Дятел усе життя проводить у лісі. На деревах він
знаходить собі їжу. У дуплах дерев влаштовує своє гніздо. Основна їжа дятла –
комахи.
в) У парку було багато лип і тополь. Ми пішли в ліс за
грибами. У зоопарку діти бачили слона, бегемота, ведмедів.
- Чи до всіх груп речень
ви змогли дібрати заголовок? (до групи «в» заголовок підібрати не можливо, тому
що це не текст, адже ці речення не зв’язані між собою за змістом)
4. Розгляньте
малюнок.
- Складіть текст до
малюнка (4-5 речень).
- Із поданих
заголовків доберіть найбільш влучний.
1. Вірні друзі
2. Лисичка захворіла
3. Білочка і мишка
- Утворений заголовок
та текст запишіть у робочі зошити.
ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, відпочиваємо.
4. Математика
Тема уроку: Математичний диктант. Обчислення значень буквеного виразу. Задача на кратне порівняння.
1. Пригадайте,
як дізнатись, у скільки разів одне число більше або менше, ніж інше.
2. Виконаємо
математичний диктант. Запишіть дані вирази у робочі зошити.
3. Обчисліть
значення виразу а : 2 + 28, якщо а = 16; а = 12.
Наприклад: Якщо а = 10,
то а : 2 + 28 = 10 : 2 + 28 = 5 + 28 = 33.
Значення виразу
запишіть у робочі зошити.
4. Прочитайте
умову задачі. Користуючись коротким записом, розв’яжіть задачу.
Запишіть розв’язання
у робочі зошити.
ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, відпочиваємо.
5. Читання
Тема уроку: Авторські лічилки. Григорій
Чубай «Лісова лічилка», Марія Людкевич «Лічилка».
1. Пригадайте,
що таке лічилки і якими вони бувають.
Минулого уроку ми з вами ознайомлювались з народними лічилками,
а сьогодні ми будемо читати авторські лічилки, тобто ті лічилки. у яких є автор.
2. Прочитайте
авторську лічилку Григорія Чубай.
- Яка це лічилка:
навчилка, жмурила чи безконечка?
3.
Прочитайте ритмічно лічилку, наголошуючи підкреслені склади.
4. Прочитайте
лічилку Марії Людкевич.
- Яка
це лічилка: навчилка, жмурила чи безконечка?
- Які слова
підтверджують, що це лічилка-жмурилка?
- Прочитайте
лічилку виразно, так як треба промовляти її у грі.
5. Розгляньте
малюнок.
- Що
зображено на ньому?
- Який настрій у хлопчика?
- Які кольори
використав художник, щоб передати радість?
Всі виконані завдання з усіх
предметів сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber.