Доброго ранку, любі діточки і шановні батьки!
Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Читання
3.Мистецтво(образотворче)
4.Мистецтво (музичне)
5.Фізична культура
1.ЯДС
Тема уроку: Які зміни в житті звірів навесні.
1.Сьогодні дітки, ви дізнаєтесь
які зміни відбуваються в житті звірів навесні. Для цього перегляньте відео урок та
уважно все послухайте.
2. Виконайте вправи 1, 2, 4 у
робочих зошитах на с.50.
3. Давайте трішки побавимось?)
Пропоную для вас цікаву гру, де потрібно допомогти звіряткам відшукати їхній
мам. Для цього натисніть тут .
4. Виконайте вправи 5 і 6 у робочих зошитах на с.51.
5. Діти, а чи знаєте ви...?
7. Отож, дітки,зробимо висновок: Зміна хутра, пробудження від зимової сплячки, народження малят - це весняні явища в житті звірів.
(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені у Viber для перевірки)
ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось
із лісовими звірятками:
2.Читання
Тема уроку: Наш домашній помічник. «Історія першого пилососа».
1. Прочитайте скоромовку спочатку повільно,
потім швидше, а відтак дуже швидко. Впевнена, у вас вийде чудово!)
2. Розгляньте ілюстрації та
уважно дайте відповіді на запитання:
3. Відгадайте загадку:
Перевірте себе:
5. Відкрийте підручники на с.91,
підготуйтесь до читання оповідання – навчіться швидко читати слова:
6. Прочитайте оповідання «Історія
виникнення першого пилососа» на с.91.
Дайте відповіді на запитання:
- Що нового ви дізналися?
- Де розпочалась історія пилососа?
- Чому перший пилосос був незручний
7. Перегляньте ілюстрації, саме
такими були одні із перших пилососів.
8. А ще зовсім недавно слово робот
і здавалось усім фантастичним. Проте, сьогодні, роботи входять у наше життя і
допомагають підтримувати чистоту в наших помешканнях.
Ось так зараз виглядають роботи-пилососи:
ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось
із роботом:
3. Мистецтво(образотворче)
Тема уроку: Колорит. Перегляд картин: М. Глущенко «Київська осінь», «Весна в
Карпатах», Е. Колеснікова «Літо»,
Я. Зяблов «Лютий». Поділ аркуша на чотири частини, щоб у кожній підібрати
колорит певної пори року. Поєднання готових колористичних
композицій у чотири — за порами року:
зима,
весна, літо, осінь .
1. Наближається літо! Художники
відображають зміни, що відбуваються у природі, та вчаться у неї кольорової
гармонії — створюють на картинах певний колорит.
2. Наприклад, кожна
пора року має свій колорит. Взимку переважають сині, блакитні, фіолетові
кольори та їхні відтінки, а також білий і сірі. Весною кольори ніжні,
з’являються зелені, жовті, рожеві та інші. Літо вражає багатством поєднання найрізноманітніших
яскравих барв: зеленої, синьої, червоної, жовтої, фіолетової тощо. Осінь
зазвичай зображується у жовтих, оранжевих, червоних кольорах.
Порівняйте колорит картин, на яких зображені різні пори року.
3. Загадка:
- Які кольори нагадують вам певні пори року? Знайдіть їх на картинах.
4. Спробуйте створити нові
відтінки кольорів за допомогою акварелі по-мокрому.
Пам’ятайте!
Для того щоб отримати світлі
кольори акварельними фарбами, треба більше розводити їх водою.
5. Створіть колорит кожної пори року. Для цього розділіть аркуш на чотири квадрати і в кожному акварельними
фарбами доберіть необхідні кольори та
їхні відтінки.
ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось
4.Мистецтво (музичне)
Тема уроку: Філармонія,
концерт, нота «сі». Слухання: А. Вівальді «Пори року». Концерт №2 "Літо". Частина 1(фрагмент); Частина 2 (фрагмент). Виконання пісні «Рушничок» , муз. А. Олєйнікової, сл. Є.
Левченко – розучування .
1. Як ви любите проводити свій
вільний час? Грати із друзями в комп’ютерні
ігри, займатися спортом чи дивитися телевізор?
Сьогодні ми з вами вирушимо до філармонії на концерт — слухатимемо музику.
2. У концерті може
звучати різна музика: інструментальна й вокальна.
Слово концерт означає «змагання».
У великому музичному творі з такою назвою соліст/солістка і оркестр ніби
змагаються одне з одним. Концерт зазвичай складається із трьох частин:
3. Послухайте А. Вівальді. Пори року. Концерт № 2 «Літо».
4. Який характер цієї музики?
У якому темпі виконано концерт? Виберіть слова,
що характеризують музику за типом.
5. Послухайте пісню «РУШНИЧОК» та розучіть
її слова у підручнику з мистецтва на с.95.
6. І на завершення, вивчимо нову ноту сі. Послухайте як вона звучить.
5.Фізична культура
Виконайте загально-розвивальні вправи.