четвер, 9 квітня 2020 р.

Четвер 09 квітня


Доброго ранку, любі діточки і шановні батьки!



Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Читання
3.Мистецтво(образотворче)
4.Мистецтво (музичне)
5.Фізична культура


1.ЯДС
Тема уроку: Які зміни в житті звірів навесні.

1.Сьогодні дітки, ви дізнаєтесь які зміни відбуваються в житті звірів навесні. Для цього перегляньте відео урок та уважно все послухайте.
   
2. Виконайте вправи 1, 2, 4 у робочих зошитах на с.50.

3. Давайте трішки побавимось?) Пропоную для вас цікаву гру, де потрібно допомогти звіряткам відшукати їхній мам. Для цього натисніть  тут  .

4. Виконайте вправи 5 і 6 у робочих зошитах на с.51.

5. Діти, а чи знаєте ви...?






6. Спробуйте розгадати ребус із зашифрованими назвами тварин. І дізнайтесь, хто з тварин-відгадок спав узимку?






7. Отож, дітки,зробимо висновок: Зміна хутра, пробудження від зимової сплячки, народження малят - це весняні явища в житті звірів.


(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені у Viber для перевірки)





ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось

 із лісовими звірятками:


                                          



2.Читання
Тема уроку: Наш домашній помічник. «Історія першого пилососа». 

1. Прочитайте скоромовку спочатку повільно, потім швидше, а відтак дуже швидко. Впевнена, у вас вийде чудово!)
      









2. Розгляньте ілюстрації та уважно дайте відповіді на запитання:













3. Відгадайте загадку:













 Перевірте себе:










4.Як ви вже здогадались, сьогодні ми поговоримо про таку цікавинку як «пилосос»  і ви дізнаєтесь історію виникнення першого пилососа і побачите яким він був колись.


5. Відкрийте підручники на с.91, підготуйтесь до читання оповідання – навчіться швидко читати слова:
   

6. Прочитайте оповідання «Історія виникнення першого пилососа» на с.91.
Дайте відповіді на запитання:
- Що нового ви дізналися?
- Де розпочалась історія пилососа?
- Чому перший пилосос був незручний

7. Перегляньте ілюстрації, саме такими були одні із перших пилососів.





















8. А ще зовсім недавно слово робот і здавалось усім фантастичним. Проте, сьогодні, роботи входять у наше життя і допомагають підтримувати чистоту в наших помешканнях.
Ось так зараз виглядають роботи-пилососи:
    








ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось

 із роботом:



3. Мистецтво(образотворче)
Тема уроку:  Колорит. Перегляд картин: М. Глущенко  «Київська осінь», «Весна  в  Карпатах»,  Е. Колеснікова «Літо», Я. Зяблов «Лютий». Поділ аркуша на чотири частини, щоб у кожній підібрати колорит певної пори року. Поєднання готових колористичних композицій  у чотири — за порами року: зима, весна, літо, осінь .

1. Наближається літо! Художники відображають зміни, що відбуваються у природі, та вчаться у неї кольорової гармонії — створюють на картинах певний колорит.
   






2. Наприклад, кожна пора року має свій колорит. Взимку переважають сині, блакитні, фіолетові кольори та їхні відтінки, а також білий і сірі. Весною кольори ніжні, з’являються зелені, жовті, рожеві та інші. Літо вражає багатством поєднання найрізноманітніших яскравих барв: зеленої, синьої, червоної, жовтої, фіолетової тощо. Осінь зазвичай зображується у жовтих, оранжевих, червоних кольорах.

Порівняйте колорит картин, на яких зображені різні пори року.















3. Загадка:
- Які кольори нагадують вам певні пори року? Знайдіть їх на картинах.




















4. Спробуйте створити нові відтінки кольорів за допомогою акварелі по-мокрому.
         Пам’ятайте! 
Для того щоб отримати світлі кольори акварельними фарбами, треба більше розводити їх водою.   

5. Створіть колорит кожної пори року. Для цього розділіть аркуш на чотири квадрати і в кожному акварельними фарбами доберіть необхідні кольори та їхні відтінки.


ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось




4.Мистецтво (музичне)
Тема уроку:  Філармонія, концерт, нота «сі». Слухання: А. Вівальді «Пори року». Концерт №2 "Літо". Частина 1(фрагмент); Частина 2 (фрагмент). Виконання пісні  «Рушничок» , муз. А. Олєйнікової, сл. Є. Левченко – розучування .

1. Як ви любите проводити свій вільний час? Грати із друзями в комп’ютерні
ігри, займатися спортом чи дивитися телевізор?
Сьогодні ми з вами вирушимо до філармонії на концерт — слухатимемо музику.
   

















2.  У концерті може звучати різна музика: інструментальна й вокальна.
   Слово концерт означає «змагання». У великому музичному творі з такою назвою соліст/солістка і оркестр ніби змагаються одне з одним. Концерт зазвичай складається із трьох частин:
  







3. Послухайте А. Вівальді. Пори року. Концерт № 2 «Літо». 


4. Який характер цієї музики? У якому темпі виконано концерт? Виберіть слова,
що характеризують музику за типом.
  









5. Послухайте пісню «РУШНИЧОК» та розучіть її слова у підручнику з мистецтва на с.95.
    
6. І на завершення, вивчимо нову ноту сі. Послухайте як вона звучить.




5.Фізична культура

Виконайте загально-розвивальні вправи.






П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...