Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Читання
3.Мистецтво
(образотворче)
4.Мистецтво (музичне)
5.Фізична культура
1.ЯДС
Тема уроку: Проект «Книга скарг природи».
1. Людина – частина природи. Її
життя пов’язане з рослинами, тваринами, водою, повітрям, ґрунтом. З давніх
часів людина користується дарами природи. Природа і тепер залишається основною
годувальницею людини. Для власних потреб людина перетворює природу, отримує від
неї все необхідне для життя. Однак її діяльність часто негативно впливає на
навколишнє середовище.
Сьогодні
у вас буде можливість виступити від імені компонентів природи та озвучити їхні
скарги.
Отож, виступіть
від імені будь - якого компонента природи: води , ґрунту , повітря, рослини чи
тварини . Озвучте , кому ви адресуєте скаргу і на що . Запишіть або намалюйте цю
скаргу та відправте мені у Viber.
2. Зразки робіт:
(Текст може бути будь-якого обсягу)
ВІДПОЧИВАЄМО
(5 – 10 хвилин): п’ємо воду, рухаємось.
2. Читання
Тема уроку: Великі чи малі мурахи? Василь Шкляр «Маленька мураха».
Перегляд відео «Як живуть мурахи».
1. Сьогодні ми продовжимо читати
про маленьких трудівників. Хто вони?
Їх в траві багато,
Люблять працювати.
Будівельники малі
Роблять хату із землі.
Здогадалися? Це мурашки.
2. Перш, ніж розпочати працювати
з оповіданням, підготуйтесь до читання.
3. Самостійно прочитайте
оповідання Василя Шкляр «Маленька мураха» на с. 105 у підручнику.
4. Перегляньте відеоролики «Як
живуть комахи».
Дайте відповіді на запитання до
оповідання за посиланням - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=202785
ВІДПОЧИВАЄМО
(5 – 10 хвилин): п’ємо воду, рухаємось.
3. Мистецтво (образотворче)
Тема уроку: Рекламуємо
красиве і корисне. Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм.
1.« А зараз перерва на рекламу ! » — ми звикли до
таких слів , що лунають з екранів телевізорів , комп'ютерів . Реклами бувають
веселі , захопливі і навіть фантастичні .
Разом з героями реклами ви дізнаєтесь , чим корисний чи важливий той чи інший продукт . У ній, в рекламі, гармонійно поєднуються малюнки , слова або вірші, музика та анімація .
2. Роздивіться рекламу . Які
кольори на ній переважають ? Охарактеризуйте зображених героїв . Який з них сподобався вам
найбільше ?
Перегляньте відеоролик, як прорекламували сочок.
3. Дівчинка і хлопчик зробили
рекламу .
Хто з них прорекламував овочі , а
хто – фрукти ?
4. Пофантазуйте і
створіть рекламу свого улюбленого соку з веселим героєм . За бажанням додайте
рекламний девіз чи віршик .
4. Мистецтво (музичне)
Тема уроку: Рекламуємо красиве і корисне. Поль Моріа. Така-Таката.
Виконання пісні «Веселка», слова і музика Н.Май.
1. Природа безмежно красива і
щедра . Вона щорічно дарує нам різноманітні плоди , соковиті цілющі трави і
багато того , що є корисним для нашого фізичного і духовного здоров'я . Щоб
привернути вашу увагу до здорового харчування , фотограф Карл Уорнер з
Австралії створив «смачні пейзажі » .
- Що зображено на картині ?
- Які емоції вона викликає ?
З яких корисних продуктів створені предмети й інструменти на пейзажі ?
2. Перегляньте симфонічний оркестр Поль Моріа - Така – таката.
Спробуйте відтворити ритм твору оплесками.
3. А зараз я пропоную вам послухати
пісеньку «Веселка» Наталії Май.
Ознайомтесь із словами цієї пісні:
Виконайте пісню «Веселка» - караоке.
4. Музику нерідко
використовують у сучасній рекламі . Вона привертає увагу споживачів , сприяє
популярності товарів , продуктів , видовищ тощо .
Разом з дорослими знайди в інтернеті музичну рекламу
телевізійного талант – шоу «Голос . Діти » . Дослідіть , як музика зацікавлює і
привертає увагу до конкурсу юних вокалістів .
5. Фізична культура