вівторок, 5 травня 2020 р.

Вівторок 05 травня



Розклад уроків:
1.ЯДС - ТЕО
2.Математика
3.Українська мова
4.Читання
5.Фізична культура


1.ЯДС (ТЕО)

 Тема уроку: «Хто мешкає у старому пеньку?»

1. Дітки, сьогодні ви спробуєте створити макет старого пенька та його жителів.
- Перегляньте відео 1, хто живе в старому пеньку.

- Перегляньте відео 2 та послухайте цікаву інформацію про жителів старого пенька.

2. При можливості зробіть дослідження у природі. Відшукайте біля свого будинку старий пеньок та розгляньте хто у в ньому живе. (можна використовувати лупу)
3. Розгляньте зразки виготовлення мешканців лісу та жителів старого пенька.

4. Прочитайте, які матеріали вам знадобляться для роботи та підготуйте їх.


5. Створіть (на вибір)  одну із робіт.





(Також можна використовувати зразки у робочих зошитах з ЯДС (технологічна галузь) на с. 57-58)

6. Чи знаєте ви…?

(Виконану роботу сфотографуйте та  надішліть мені у Viber)




ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.







2.Математика

Тема уроку: Таблиця множення числа 5. Розв’язування задачі. Знаходження периметра многокутника.

1. Дітки, сьогодні ви ознайомитесь із новою таблицею множення – із таблицею множення на число 5.
Розгляньте таблицю  та прочитайте усі вирази:



Ви помітили, що:

- Перші множники у всіх виразах незмінні – 5.
- Другі множники  утворюють послідовний ряд чисел від 1 до 10. 
- Кожне наступне значення виразу,тобто добуток -  на 5 більше від попереднього.
 
Спробуйте проспівати таблицю множення числа 5.

(Для кращого запам’ятовування слухайте та співайте декілька разів)

- Запишіть таблицю множення на число 5 у робочі зошити.

2. Розв’яжіть задачу та запишіть розв'язання у робочі зошити:
















Підказка - задача на три дії.

3. Знайдіть периметр многокутника.











Пригадайте!
Периметр многокутника – це сума довжин всіх його сторін.

Запишіть у зошити лише обчислення периметра. (Многокутник перемальовувати в зошит не потрібно)


(Виконані  завдання сфотографуйте та  надішліть мені у Viber для перевірки)







ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.




3.Українська мова

Тема уроку: Будова тексту. Ознайомлення із складовими тексту, абзацом.

1. Дітки, ви вже знаєте що таке текст, і ми з вами на уроках в школі говорили про те, з яких частин складається текст і що таке абзац,  а сьогодні ви детальніше про це дізнаєтесь.
 Тож, прочитайте, з яких частин складається текст:


2. Прочитайте. Як ви гадаєте, що потрібно зробити щоб утворився текст?

Перевірте себе: Потрібно два перші речення поставити в кінці, а останнє речення – на початок.

- Послухайте музику, яку створив коник.

- Як ви гадаєте, це текст-опис чи тест-розповідь? (це текст-розповідь)
- Спишіть зачин тексту у робочі зошити.

3. Прочитайте текст. Доберіть до нього заголовок та запишіть.

- Спишіть основну частину, та підкресліть букви, що позначають м’які приголосні звуки.
(Виконані  завдання сфотографуйте та  надішліть мені у Viber для перевірки)





ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.





4.Читання

Тема уроку: Незвичайна дружба. Віктор Васильчук «Подружилися».

1. Діти, пропоную вам прочитати дані слова «навиворіт», тобто ззаду наперед.

Перевірте себе: 






2. Послухайте оповідання, яке ви будете  сьогодні читати.

3. Самостійно прочитайте оповідання на с. 101 у підручнику та дайте відповіді на запитання до нього.

4. А тепер перевіримо чи уважно ви читали це оповідання)
    Виконайте тест за посиланням) 👀😉


5. Фізична культура

Виконайте комплекс фізичних  вправ.
Ці вправи дуже прості, але ефективні , які ви можете виконувати самостійно.
Виконуйте їх обов’язково, якщо хочете бути здоровими і сильними.💪💓





Я впевнена , що ви гарно сьогодні попрацювали!

До побачення!!!










П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...