пʼятниця, 10 квітня 2020 р.

П'ятниця 10 квітня

Доброго ранку, любі діти та батьки!


Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Українська мова
3.Англійська мова
4.Математика
5.Фізична культура


1.ЯДС
Тема уроку: Чому потрібно дбати про довкілля.


1.Перегляньте відео урок «Чому потрібно дбати про довкілля».

2. Проблема сміття постає в нашому житті дедалі гостріше. Щороку навесні відбуваються заходи з прибирання вулиць, парків, подвір’їв, до яких залучаються всі, кому не байдуже до чистоти довкілля.
   -    Перегляньте мультфільм « Пригоди лісових друзів» та дізнайтесь який вплив на нас і на природу має забруднене середовище і які наслідки можуть бути, коли ми не будемо належним чином дбати про довкілля.
   
3. Зменшити шкоду, яку завдають довкіллю (грунту, воді, рослинам і тваринам) сміття й відходи, можна за допомогою сортування сміття.
      Ми вже з вами говорили про те, як правильно сортувати сміття і чому це необхідно робити. Тож, пригадайте цю інформацію, переглянувши відеоролик «Сортування сміття»

4.  З відео ви дізналися, щоб розв’язати проблему із сміттям потрібно утилізовувати його.





5. Перейдіть за посилання та пограйте в ековікторину тут.

6.Пам’ятайте, діти!!! Природа щедра до нас – і хлібом може нагодувати, і джерельною водою напоїти, і здивувати неповторною красою. Лише не може захистити себе. Тому наш обов’язок – охороняти на берегти її
 І ось ще декілька порад, як берегти природу:

7. Виконайте вправу 4 та 8 у робочих зошитах на с.53-54.
(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть у Viber для перевірки)







ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.


                                    




2. Українська мова
Тема уроку: Узагальнення знань за темою «Речення. Дослідження конструювання речення».

1. Любі діти, ми вже з вами вивчили що таке речення, вивчили, що за метою висловлювання речення бувають розповідними, спонукальними та  питальними, а також вивчили, що за інтонацію вони бувають окличні і неокличні , а також які розділові знаки потрібно ставити у кожному з цих речень. Перегляньте слайди, та ще раз повторіть вивчений матеріал.



















2. Щоб гарненько закріпити вивчене, і чудово написати діагностичну роботу, вам потрібно виконати тренувальні вправи, що подано на слайдах. Успіхів ВАМ!)












(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)




ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.



3.Англійська мова

Щоб виконати завдання натисніть тут .



ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.





4.Математика
Тема уроку: Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Розв’язування задачі.

1. Виконайте усно обчислення:





2.Сьогодні ми з вами ознайомимось із  поняттями збільшення і зменшення числа в кілька разів, а також будемо вчитися розв’язувати задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів.
Щоб краще зрозуміти ці поняття і швидко  навчитись збільшувати і зменшувати числа в кілька разів послухайте урок сонечка і равлика.


                                         

    
 Отож, діти:

-щоб збільшити число в кілька разів, потрібно його помножити,
- а щоб зменшити число в кілька разів потрібно його поділити.

3.   Є декілька способів як по - різному можна прочитати рівність, ознайомтесь із цими способами.






      - А тепер самостійно спробуйте прочитати рівність різними способами –    3*8=24

4. Попрацюйте у підручнику та виконайте №6 на с.101.
     Випишіть лише ті вирази, значення яких менше від 19. ( в робочому зошиті запишіть сьогоднішнє число та дистанційну роботу)
        





5. А тепер послухайте та спробуйте разом із сонечком та равликом розв’язати задачі, де містяться нові поняття. Будьте уважні!)

6. Спробуйте самостійно розв’язати схожу задачу №5 на с.101 у підручнику. Запишіть її в зошиті.
     

(Всі виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)


                                           







 5.Фізична культура
Виконайте комплекс вправ:

    





П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...