Доброго ранку, любі діти та батьки!
Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Українська мова
3.Англійська мова
4.Математика
5.Фізична культура
1.ЯДС
Тема уроку: Чому потрібно дбати про довкілля.
1.Перегляньте відео урок «Чому потрібно дбати про довкілля».
2. Проблема сміття постає в нашому
житті дедалі гостріше. Щороку навесні відбуваються заходи з прибирання вулиць,
парків, подвір’їв, до яких залучаються всі, кому не байдуже до чистоти
довкілля.
- Перегляньте
мультфільм « Пригоди лісових
друзів» та дізнайтесь який вплив на нас і на природу має
забруднене середовище і які наслідки можуть бути, коли ми не будемо належним
чином дбати про довкілля.
3. Зменшити шкоду, яку завдають
довкіллю (грунту, воді, рослинам і тваринам) сміття й відходи, можна за
допомогою сортування сміття.
Ми вже з вами
говорили про те, як правильно сортувати сміття і чому це необхідно робити. Тож,
пригадайте цю інформацію, переглянувши відеоролик «Сортування сміття»
4. З відео ви дізналися, щоб розв’язати
проблему із сміттям потрібно утилізовувати його.
6.Пам’ятайте, діти!!! Природа щедра до нас – і хлібом
може нагодувати, і джерельною водою напоїти, і здивувати неповторною красою.
Лише не може захистити себе. Тому наш обов’язок – охороняти на берегти її
І ось ще декілька порад, як берегти
природу:
7. Виконайте вправу 4 та 8 у робочих зошитах на с.53-54.
(Виконані завдання сфотографуйте
та надішліть у Viber
для перевірки)
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
2. Українська мова
Тема уроку: Узагальнення знань за темою «Речення. Дослідження
конструювання речення».
1. Любі діти, ми вже з вами
вивчили що таке речення, вивчили, що за метою висловлювання речення бувають
розповідними, спонукальними та
питальними, а також вивчили, що за інтонацію вони бувають окличні і
неокличні , а також які розділові знаки потрібно ставити у кожному з цих речень.
Перегляньте слайди, та ще раз повторіть вивчений матеріал.
2. Щоб гарненько закріпити
вивчене, і чудово написати діагностичну роботу, вам потрібно виконати
тренувальні вправи, що подано на слайдах. Успіхів ВАМ!)
(Виконані завдання
сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
3.Англійська мова
Щоб виконати завдання натисніть тут .
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
4.Математика
Тема уроку: Збільшення і зменшення числа в кілька разів.
Розв’язування задачі.
1. Виконайте усно обчислення:
2.Сьогодні ми з вами ознайомимось
із поняттями збільшення і зменшення
числа в кілька разів, а також будемо вчитися розв’язувати задачі на збільшення
і зменшення числа в кілька разів.
Щоб краще зрозуміти ці поняття і швидко навчитись збільшувати і зменшувати числа в
кілька разів послухайте урок сонечка і равлика.
Отож, діти:
-щоб збільшити число в кілька разів,
потрібно його помножити,
- а щоб зменшити число в кілька разів
потрібно його поділити.
3. Є декілька способів як по - різному можна прочитати рівність, ознайомтесь
із цими способами.
- А тепер самостійно спробуйте прочитати рівність різними способами – 3*8=24
4. Попрацюйте у підручнику та
виконайте №6 на с.101.
Випишіть лише ті вирази, значення яких менше від 19. ( в робочому зошиті запишіть сьогоднішнє число та дистанційну роботу)
5. А тепер послухайте та
спробуйте разом із сонечком та равликом розв’язати задачі, де містяться нові
поняття. Будьте уважні!)
6. Спробуйте самостійно розв’язати
схожу задачу №5 на с.101 у підручнику. Запишіть її в зошиті.
(Всі виконані завдання
сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)
5.Фізична культура
Виконайте комплекс вправ: