Розклад уроків:
1. Я досліджую світ (ТЕО)
2. Читання
3. Математика
4. Англійська мова
1. Я досліджую світ (ТЕО)
Тема уроку: Виготовлення моделі транспортного засобу за зразком чи власним
задумом.
1. Дорогі учні, сьогодні ви будете створювати модель транспортного засобу🚌🚗🚅 з
підручних матеріалів, а саме:
2. Чому постало питання про вторинне використання відходів?
Тому що, вилучаючи з природи
чимало речовин, людина змінює їх до невпізнанності та повертає у природу у вигляді
сміття, що не розкладається на вихідні речовини природним шляхом. Наприклад, в
умовах лісу:
Багато з того, що ми викидаємо на смітник, може отримати друге життя.Ось погляньте на картинку, які вироби можна виготовити із пластикових пляшок:
Пригадайте, які вироби ми з вами виготовляти із пластикових пляшок нещодавно:
3. Отож,щоб розпочати виготовляти модель транспортного засобу потрібно пригадати правила поведінки користування ножицями та клеєм:
4. Підготуйте всі необхідні матеріали для роботи, вказані вище.
5. За зразками, або за власним задумом створіть модель транспортного засобу.
Зразки:
6. Бажаю вам успіхів, любі діточки! Впевнена, у вас все вийде чудово!😍😊
(свої моделі транспортних
засобів обов’язково сфотографуйте
та надішліть мені у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
2.Читання
Тема уроку: До зірок! «Про першу повітряну кулю». Перегляд відео "Фестиваль повітроплавання".
1. Діточки, прочитайте чітко та виразно чистомовку!
2. Дайте відповіді на цікаві запитаннячка:
3. Відкрийте свій підручник з читання на с.92-93.
4. Прочитайте та відгадайте загадку:
Перевірте себе:
Як ви вже здогадались, сьогодні ви дізнаєтесь дещо нове для вас та надзвичайне - повітряну кулю.
5. Прочитайте оповідання за Віктором Гончаренком «Про першу повітряну кулю»
та дізнайтесь для себе щось цікавеньке про неї.
7. А тепер можна й мультфільм подивитись, щоб закріпити свої знання, тож гарного перегляду!
7. Перегляньте відео «Фестиваль повітроплавання»
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
3.Математика
Тема уроку: Задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів. Обчислення
виразів.
1. Урок математики розпочнемо із
гри.
2. Запишіть дані вираз у свій зошит
та знайдіть їхнє значення.(у робочому
зошиті запишіть сьогоднішнє число та
дистанційну роботу)
3. Виконайте завдання для перевірки засвоєння попередньо
вивченої теми за посиланням - https://forms.gle/bhfFhy8d9y1tAFSt8
4. Пам’ятайте!!!
- щоб збільшити число у (в) кілька разів, потрібно його помножити.
- а щоб зменшити число у (в) кілька разів потрібно його поділити.
5. Розв’яжемо задачі № 3 (a, b) на с.102 у підручнику.
Прочитайте умову задачі № 3 (а)
та зверніть увагу на короткі записи до цієї задачі. Цю задачу розв’яжемо
разом.
- Що означає у 3 рази більше, ніж 4? (Це 3 рази по 4).
- Що означає збільшити у 3 рази? (Це означає помножити на 3)
Тобто,щоб знайти скільки нарцисів розквітло на клумбі потрібно 4 * 3, це буде дорівнювати 12. Тобто 12
нарцисів росло на клумбі.
Отож, запишемо розв’язання задачі у робочі зошити:
1)
4 * 3 = 12 (н)
Відповідь: на клумбі росло 12
нарцисів.
Прочитайте
умову задачі № 3 (b) та зверніть увагу
на короткі записи до цієї задачі. Цю задачу розв’яжіть самостійно.
- Проаналізуйте, якщо
сказано, що слив у 3 рази менше, ніж арикосів, це означає, що абрикосів – 3 рази
по скільки, скільки є слив. Зменшити в 3 рази означає поділити на 3.
- Розв’яжіть задачу та запишіть
її у робочі зошити.
(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
4.Англійська мова
Для виконання завдань натисніть тут.