середа, 15 квітня 2020 р.

Середа 15 квітня



Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Англ.мова
3.Укр.мова
4.Математика
5.Читання


1.ЯДС

Тема уроку: Із чого починається літо.

1.Сьогодні дітки, ви дізнаєтесь які ознаки має літо, із чого воно починається.

2.Відгадайте загадки.


Перевірте себе: 1) в липні; 2) літо.

3. Прочитайте інформацію про те, коли починається літо на слайді.

4. За схемою назвіть, які ознаки літа.

Отож, ознаки літа:
- день довший за ніч;
- багато тепла і світла;
 - багато дощів;
 - швидко ростуть рослини;
- достигають плоди.

5.  Для літа також характерні такі явища природи, як туман і роса.
Прочитайте у словничку визначення цих понять.

- Чи знаєте ви, що туман вважають небезпечним явищем?



6. А також літом характерне таке цікаве природне явище, як веселка.

- Хочете дізнатись більше про веселку? Тоді послухайте:

7. Дітки,за бажанням виконайте завдання гри – вікторини, натиснувши на посилання -  https://learningapps.org/view1594814

8. Виконайте вправи 5,6, 8,10 у робочому зошиті на с. 56-57. 

(Виконані вправи сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)





ВІДПОЧИВАЄМ (5-10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.

2.Англ.мова

Для виконання завдань перейдіть за посиланням – https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html?m=1





ВІДПОЧИВАЄМ (5-10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.





3.Укр.мова

Тема уроку: Текст. Основні ознаки тексту. Редагування тексту.

1. Прочитайте назви риб, які водяться у водоймах України.

2.Дослідимо, які особливості властиві тексту.

Крок 1 Прочитайте текст та скажіть з чого він складається?
а) з окремих слів;    б) з речень.

Перевірте себе:  Даний текст складається із речень.

Крок 2 Як розміщені речення в тексті?
а) у логічній послідовності;        б) у будь-якій послідовності.
Перевірте себе:  Речення в тексті розміщені у логічній послідовності.

Крок 3  Поміркуйте, чи можна дібрати заголовок до тексту.
Перевірте себе:   Так, можна. Наприклад, «Луска риби».


Крок 4  Зробимо висновки:

3. Діти, найчастіше нам з вами доводиться працювати з текстами на уроках читання. Як ви гадаєте, чи можна назвати казку текстом? А вірш?
    Насправді, так! Вірш , казку, оповідання можна назвати текстом. Оскільки  в них зв’язані за змістом речення і розміщенні в логічній послідовності.

4. Виконаємо вправу 402 на с.113 у підручнику.

Перевірте себе:  Щоб утворився текст, потрібно переставити місцями речення.

Виконайте наступні завдання: ( у робочому зошиті запишіть сьогоднішнє число та дистанційну роботу).

5. Виконайте завдання вправи 403 на с.113.


(Всі виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)





4. Математика

Тема уроку: Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач.

1. Застосуйте переставний закон множення та обчисліть усно:

2. Пригадайте як знайти невідомий доданок? (від суми відняти відомий доданок)
- Як знайти невідомий множник? (добуток поділити на відомий множник )
- Як знайти невідоме зменшуване? (до різниці додати від’ємник)

3. Ми вже вміємо з рівності на множення скласти рівність на ділення. Сьогодні ж навпаки – з рівності на ділення будемо складати рівність на множення.

4. Пригадайте, як називають числа при діленні та розгляньте як з рівності на ділення склали рівність на множення:

5. Розгляньте, як знайшли невідоме ділене та вивчіть правило.

6. Знайдіть невідомі ділені за зразком та запишіть у робочі зошити.


7. Розв’яжіть задачу та запишіть розв’язання у робочі зошити.


(Всі виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)




ВІДПОЧИВАЄМ (5-10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.








5.Читання

Тема уроку: Діагностична робота №7. Робота з літературним твором (письмово).

      Підготуйтесь до виконання Діагностичної роботи. Сядьте зручно, візьміть чистий аркуш в косу лінію, ручку. Уважно виконуйте завдання:

1.Прочитайте літературний твір:

2.Виконайте всі завдання.

УВАГА!!!  Завдання переписувати на листок не потрібно,тільки відповіді. 



Бажаю успіхів!
(Всі виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)



П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...