Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Англ.мова
3.Укр.мова
4.Математика
5.Читання
1.ЯДС
Тема уроку: Із чого починається літо.
1.Сьогодні
дітки, ви дізнаєтесь які ознаки має літо, із чого воно починається.
2.Відгадайте
загадки.
Перевірте себе: 1) в липні; 2) літо.
Отож, ознаки
літа:
- день довший за
ніч;
- багато тепла і
світла;
- багато дощів;
- швидко ростуть рослини;
- достигають плоди.
5. Для літа також характерні такі явища природи, як туман і роса.
- Хочете дізнатись
більше про веселку? Тоді послухайте:
7. Дітки,за бажанням виконайте завдання гри – вікторини, натиснувши на посилання - https://learningapps.org/view1594814
8. Виконайте вправи 5,6, 8,10 у робочому зошиті на с. 56-57.
(Виконані вправи сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)
8. Виконайте вправи 5,6, 8,10 у робочому зошиті на с. 56-57.
(Виконані вправи сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМ (5-10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.
2.Англ.мова
Для виконання завдань
перейдіть за посиланням – https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html?m=1
ВІДПОЧИВАЄМ (5-10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.
(Всі виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМ (5-10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.
ВІДПОЧИВАЄМ (5-10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.
3.Укр.мова
Тема уроку: Текст. Основні ознаки тексту.
Редагування тексту.
1. Прочитайте
назви риб, які водяться у водоймах України.
2.Дослідимо,
які особливості властиві тексту.
Крок 1 Прочитайте
текст та скажіть з чого він складається?
а) з окремих слів;
б) з речень.
Перевірте себе: Даний текст складається із речень.
Крок 2 Як
розміщені речення в тексті?
а) у логічній послідовності; б) у будь-якій послідовності.
Перевірте себе: Речення в тексті
розміщені у логічній послідовності.
Крок 3 Поміркуйте, чи можна дібрати заголовок до тексту.
Перевірте себе: Так, можна. Наприклад, «Луска риби».
Крок 4 Зробимо висновки:
3. Діти,
найчастіше нам з вами доводиться працювати з текстами на уроках читання. Як ви
гадаєте, чи можна назвати казку текстом? А вірш?
Насправді, так! Вірш , казку, оповідання
можна назвати текстом. Оскільки в них зв’язані
за змістом речення і розміщенні в логічній послідовності.
4. Виконаємо
вправу 402 на с.113 у підручнику.
Перевірте себе: Щоб утворився
текст, потрібно переставити місцями речення.
Виконайте наступні
завдання: ( у робочому зошиті запишіть сьогоднішнє
число та дистанційну роботу).
5. Виконайте
завдання вправи 403 на с.113.
(Всі виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені
для перевірки у Viber)
4. Математика
Тема уроку: Знаходження невідомого
діленого. Розв’язування задач.
1.
Застосуйте переставний закон множення
та обчисліть усно:
2. Пригадайте
як
знайти невідомий доданок? (від суми відняти відомий доданок)
- Як знайти невідомий множник? (добуток поділити на відомий множник
)
- Як знайти невідоме зменшуване? (до різниці додати від’ємник)
3. Ми
вже вміємо з рівності на множення скласти рівність на ділення. Сьогодні ж
навпаки – з рівності на
ділення будемо складати рівність на множення.
4. Пригадайте,
як називають числа при діленні та розгляньте як з рівності на ділення склали
рівність на множення:
5.
Розгляньте, як знайшли невідоме ділене та вивчіть правило.
6. Знайдіть
невідомі ділені за зразком та запишіть у робочі зошити.
7.
Розв’яжіть задачу та запишіть розв’язання у робочі зошити.
(Всі виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМ (5-10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.
5.Читання
Тема уроку: Діагностична робота №7. Робота з літературним твором
(письмово).
Підготуйтесь до виконання Діагностичної роботи. Сядьте
зручно, візьміть чистий аркуш в косу лінію, ручку. Уважно виконуйте завдання:
1.Прочитайте
літературний твір:
2.Виконайте
всі завдання.
УВАГА!!! Завдання переписувати на листок
не потрібно,тільки відповіді.
Бажаю успіхів!
(Всі виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)