
Розклад уроків:
1. ЯДС
2. Читання
3. Мистецтво (образотворче)
4. Мистецтво (музичне)
5. Фізична культура
1. ЯДС
Тема уроку: Літні місяці.
1. Сьогодні ми продовжимо розмову
про літо і про літні місяці.
2. Дослідіть, як літні місяці
дістали свої назви. Вам допоможуть світлини та вірші.
3. Перегляньте відео «Жива природа влітку».
- Про які місяці йдеться у відео? (червень, липень, серпень)
- Які рослини «підтверджують» настання літа?
- Які тварини виводять малят улітку? (їжак, кажан; зайці та білки – двічі; горобці та синиці – двічі-тричі).
4. Перегляньте звідки пішли назви
літніх місяців.
5. Діти, чи знаєте ви …?
6. Розгляньте термометри. Яка
погода характерна для літа?
7. Виконайте вправи 1 та 7 на
с.55-56.
8. Отож, зробимо висновок:
Літо – найтепліша пора року.
Літні місяці: червень, липень, серпень. Ознаки літа: день довший за ніч, багато
тепла, світла, дощів, швидко ростуть рослини, дозрівають плоди.
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.
2. Читання
Тема уроку: Лічилки. Народні лічилки. Дослідження "Як побудовані лічилки".
1. Діточки, ви усі любите грати в
ігри, і часто, для цього ви використовуєте лічилки.
2.Прочитайте. що таке лічилки.
3. Сьогодні ми познайомимось з народними лічилками. Народні лічилки - це лічилки, які склав народ.
- Прочитайте лічилки відповідно до
розділових знаків, де потрібно робіть паузи.
4. Якими бувають лічилки. Давайте
дослідимо:
5. Отже, зробимо висновок:
Є лічилки, які доречно використовувати
для гри у піжмурки – це жмурили. Є лічилки, які навчають, що схожі на
математичну задачу – це навчилки, а є такі лічилки, які можна повторювати
безкінечно – це безконечки.
6. Вивчіть одну лічилку (на вибір)
напам’ять.
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.
3. Мистецтво (образотворче)
Тема уроку: Симетричні зображення. М. Приймаченко «Червоні маки»,
вишитий рушник із симетричним зображенням квітів, орнаментів.
Створення
симетричного квітучого диво-дерева.
1. Мандруючи
мистецькими стежинками, можна натрапити на казкове квітуче диво-дерево. Секрет у тому, що його ліва і
права частини однакові — симетричні. Такі зображення часто трапляються
у виробах декоративного мистецтва.
2. Погляньте,
як народні митці майстерно зображають симетричні дерева.
3. Сьогодні
ми будемо створювати симетричне квітуче диво-дерево в аплікації за зразками.
4. Підготуйте
все необхідне для роботи:
Свою роботу сфотографуйте та
надішліть мені у Viber.
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.
4. Мистецтво (музичне)
Тема уроку: Концерт, музична партія. Слухання: А. Вівальді «Пори року». Концерт № 2 «Літо».
Частина 3 «Літня гроза»; українська народна пісня «Іди, іди, дощику…». Виконання: «Іди, іди, дощику…»,
українська народна пісня — розучування.
1. Буває,
що влітку в ясний день іде теплий дощик. Композитор Антоніо Вівальді третю частину
концерту «Літо» назвав «Гроза».
2. Послухайте концерт №2 «Літо» Антоніо
Вівальді третю частину - «Гроза».
- Порівняй враження від музики з настроєм картини.
3. Послухайте українську народну
пісню «Іди, іди, дощику»
4. А тепер послухайте цю пісеньку
трішки перероблену. І подумайте, що незвичного в обробці цієї пісні?
В цій пісні звучить музична
партія. Музична партія це
такий нотний текст, що виконує (або співає) окремий музикант.
5. Проспівайте цю пісеньку
самостійно:
5. Фізична культура
Виконайте загально-розвивальні вправи.