четвер, 16 квітня 2020 р.

Четвер 16 квітня


Санек Макеевский on Twitter: "Доброго раночку друзі! Чудового ...

Розклад уроків:
1. ЯДС
2. Читання
3. Мистецтво (образотворче)
4. Мистецтво (музичне)
5. Фізична культура



1. ЯДС

Тема уроку: Літні місяці.

1. Сьогодні ми продовжимо розмову про літо і про літні місяці.
2. Дослідіть, як літні місяці дістали свої назви. Вам допоможуть світлини та вірші.




3. Перегляньте відео «Жива природа влітку».
  
- Про які місяці йдеться у відео? (червень, липень, серпень)
- Які рослини «підтверджують» настання літа?
- Які тварини виводять малят улітку? (їжак, кажан; зайці та білки – двічі; горобці та синиці – двічі-тричі).

4. Перегляньте звідки пішли назви літніх місяців.
  



5. Діти, чи знаєте ви …?

6. Розгляньте термометри. Яка погода характерна для літа?

7. Виконайте вправи 1 та 7 на с.55-56.
8. Отож, зробимо висновок:
    Літо – найтепліша пора року. Літні місяці: червень, липень, серпень. Ознаки літа: день довший за ніч, багато тепла, світла, дощів, швидко ростуть рослини, дозрівають плоди.






ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.





2. Читання

Тема уроку: Лічилки. Народні лічилки. Дослідження "Як побудовані лічилки". 

1. Діточки, ви усі любите грати в ігри, і часто, для цього ви використовуєте лічилки.
2.Прочитайте. що таке лічилки.

3. Сьогодні ми познайомимось з  народними лічилками. Народні лічилки - це лічилки, які склав народ.
- Прочитайте лічилки  відповідно до розділових знаків, де потрібно робіть паузи.

4. Якими бувають лічилки. Давайте дослідимо:

5. Отже, зробимо висновок:
    Є лічилки, які доречно використовувати для гри у піжмурки – це жмурили. Є лічилки, які навчають, що схожі на математичну задачу – це навчилки, а є такі лічилки, які можна повторювати безкінечно – це безконечки.

6. Вивчіть одну лічилку (на вибір)  напам’ять.







ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.







3. Мистецтво (образотворче)

Тема уроку: Симетричні зображення. М. Приймаченко  «Червоні     маки», вишитий рушник із симетричним зображенням квітів, орнаментів.
Створення симетричного квітучого диво-дерева.

1. Мандруючи мистецькими стежинками, можна натрапити на казкове квітуче диво-дерево. Секрет у тому, що його ліва і права частини однакові — симетричні. Такі зображення часто трапляються у виробах декоративного мистецтва.
2. Погляньте, як народні митці майстерно зображають симетричні дерева.

3. Сьогодні ми будемо створювати симетричне квітуче диво-дерево в аплікації за зразками.
4. Підготуйте все необхідне для роботи:

5. За зразками (на вибір) створіть симетричне дерево.


Свою роботу сфотографуйте та надішліть мені у Viber.






ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) : п'ємо воду, рухаємось.




4. Мистецтво (музичне)

Тема уроку: Концерт, музична партія. Слухання: А. Вівальді «Пори    року». Концерт № 2 «Літо». Частина 3 «Літня гроза»; українська народна пісня «Іди, іди, дощику…». Виконання: «Іди, іди, дощику…», українська народна пісня — розучування.

1. Буває, що влітку в ясний день іде теплий дощик. Композитор Антоніо Вівальді третю частину концерту «Літо» назвав «Гроза».

2. Послухайте концерт №2 «Літо» Антоніо Вівальді третю частину - «Гроза».
- Порівняй враження від музики з настроєм картини.

3. Послухайте українську народну пісню «Іди, іди, дощику»

4. А тепер послухайте цю пісеньку трішки перероблену. І подумайте, що незвичного в  обробці цієї пісні?

    В цій пісні звучить музична партія. Музична партія це такий нотний текст, що виконує (або співає) окремий музикант.
5. Проспівайте цю пісеньку самостійно:

5. Фізична культура

Виконайте загально-розвивальні вправи.





П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...