Розклад
уроків:
1. Я досліджую світ
2. Англійська мова
3. Українська мова
4. Математика
5. Читання
1. Я досліджую світ
Тема уроку: З якої ягоди намисто.
1. Літо - сезон смачних і корисних ягід, соковитих і духмяних,
рожевих і червоних, синіх, жовтих і фіолетових.
2. Пограйте у гру «Впізнай ягоду»,
для цього натисніть на посилання –
3. Прочитайте інформацію про
ягоди.
4. Перегляньте відео про деякі
ягоди та послухайте про них цікаву інформацію.
5. Виконайте вправу 1 робочому зошиті на с.69.
ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
2. Англійська мова
Для виконання завдань перейдіть за посиланням - https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html?m=1
ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
3. Українська мова
Тема уроку: Типи текстів. Текст-опис. Мовне дослідження.
1. Проведіть дослідження:
Крок
1 Прочитайте текст.
Крок
2 Як ви гадаєте, для чого автор
написав цей текст?
Перевірте
себе: б) описати динозавра так, щоб ми його уявляли.
Крок
3 Зробіть висновок.
2. Прочитайте текст (у підручнику
вправа 421 с.119).
Як ви гадаєте, це опис чи
розповідь?
Перевірте
себе: Це текст – опис, тому що у ньому описують папугу.
- Доберіть заголовок до нього та запишіть у робочі зошити.
- Спишіть виділені речення, уставляючи пропущені букви.
- Перегляньте відеоролик про папугу.
- Як ви гадаєте, диктор описує папугу чи розповідає про нього? (Диктор розповідає про папуг.)
3. Впізнайте пташку за описом:
Перевірте себе:
Впізнайте тваринку за описом:
Перевірте себе:
4. Вивчіть правило напам’ять!
ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
4. Математика
Тема уроку: Закріплення правила порядку дії у виразах.
1. Пригадайте правила порядку дії
у виразах ( підручник с.108).
2. Обчисліть вирази, позначаючи
порядок дії та запишіть їх у робочі зошити:
3. Знайдіть та запишіть у зошити.
4. Самостійно, користуючись
коротким записом, розв’яжіть задачу та запишіть її у робочі зошити.
ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
5. Читання
Тема уроку: Народна легенда «Як з’явилися квіти та веселка».
1. Діти, пригадайте, що таке
легенда.
2. Послухайте легенду «Як з’явилися
квіти та веселка»
- Чи сподобалась вам ця легенда?
- Назвіть головних персонажів цієї легенди.
3. Навчіться швидко читати слова:
4. Самостійно прочитайте легенду у підручнику на с.98-99.
5. Після прочитаного, обов’язково дайте відповіді
на всі запитання до легенди.
(Якщо виникатимуть труднощі з відповідями на запитання, повертайтесь ще раз до легенди).
6. Пригадайте, діточки, яку пісеньку ми з вами вивчали про веселку та
заспівайте її.
(Всі виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber.)