середа, 29 квітня 2020 р.

Середа 29 квітня



Розклад уроків:
1. Я досліджую світ
2. Англійська мова
3. Українська мова
4. Математика
5. Читання


1. Я досліджую світ
Тема уроку: З якої ягоди намисто.

1. Літо -  сезон смачних і корисних ягід, соковитих і духмяних, рожевих і червоних, синіх, жовтих і фіолетових.











2. Пограйте у гру «Впізнай ягоду», для цього натисніть на посилання –












3. Прочитайте інформацію про ягоди.


4. Перегляньте відео про деякі ягоди та послухайте про них цікаву інформацію.

5. Виконайте вправу 1  робочому зошиті на с.69.



ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.



2. Англійська мова
Для виконання завдань перейдіть за посиланням - https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html?m=1





ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.



3. Українська мова
Тема уроку: Типи текстів. Текст-опис. Мовне дослідження.

1. Проведіть дослідження:
Крок 1 Прочитайте текст.

Крок 2  Як ви гадаєте, для чого автор написав цей текст?

Перевірте себе: б) описати динозавра так, щоб ми його уявляли.

Крок 3  Зробіть висновок.

2. Прочитайте текст (у підручнику вправа 421 с.119).
    Як ви гадаєте, це опис чи розповідь?

Перевірте себе: Це текст – опис, тому що у ньому описують папугу.

- Доберіть заголовок до нього та запишіть у робочі зошити.
- Спишіть виділені речення, уставляючи пропущені букви.

- Перегляньте відеоролик про папугу.

- Як ви гадаєте, диктор описує папугу чи розповідає про нього?   (Диктор розповідає про папуг.)

3. Впізнайте пташку за описом:










   Перевірте себе:

Впізнайте тваринку за описом:











   Перевірте себе:










4. Вивчіть правило напам’ять!





ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.



4. Математика
Тема уроку: Закріплення правила порядку дії у виразах.

1. Пригадайте правила порядку дії у виразах ( підручник с.108).

2. Обчисліть вирази, позначаючи порядок дії та запишіть їх у робочі зошити:

3. Знайдіть та запишіть у зошити.

4. Самостійно, користуючись коротким записом, розв’яжіть задачу та запишіть її у робочі зошити.




ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.






5. Читання
Тема уроку: Народна легенда «Як з’явилися квіти та веселка».

1. Діти, пригадайте, що таке легенда.

2. Послухайте легенду «Як з’явилися квіти та веселка»
   
- Чи сподобалась вам ця легенда?
- Назвіть головних персонажів цієї легенди.

3. Навчіться швидко читати слова:

4.  Самостійно прочитайте легенду у підручнику на с.98-99.

5.  Після прочитаного, обов’язково дайте відповіді на всі запитання до легенди.
    (Якщо виникатимуть труднощі з відповідями на запитання, повертайтесь ще раз до легенди).
6. Пригадайте, діточки, яку пісеньку ми з вами вивчали про веселку та заспівайте її.





(Всі виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber.)


П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...