понеділок, 27 квітня 2020 р.

Понеділок 27 квітня



Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Читання
3.Математика
4.Англійська мова


1.ЯДС

Тема уроку: Як утворюється ґрунт. Склад ґрунту.

1. Дітки, сьогодні ви дізнаєтесь що таке ґрунт і як він утворюється.
  Прочитайте у словничку, що таке ґрунт.

2. Перегляньте відео, що таке ґрунт.

3. Перегляньте схему, які чинники  впливають на формування ґрунту.

Перевір себе: На формування ґрунту впливають повітря, опади, рослини,тварини, сонце,

4. Діти, як ви гадаєте, від чого залежить урожай? Перегляньте відео.

     Отже, урожай залежить від родючості ґрунту. Родючість – основна властивість ґрунту. Українські ґрунти найродючіші у світі.

5. Що ще входить до складу ґрунту? Щоб дати відповідь на це питання, перегляньте досліди. (за бажанням можна виконувати досліди самостійно)

6. Пограйте у гру «Правда чи неправда» за посиланням - https://learningapps.org/watch?v=pct5d1ann20

7. Отже, зробимо висновки:

8. Виконайте вправу 4 на с.67 у робочих зошитах. Запишіть з чого складається ґрунт.

(Виконане завдання  сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)

ВІДПОЧИВАЄМО (5 – 10 хвилин): п’ємо воду, рухаємось.





2.Читання


Тема уроку: Народні ігри. «Горюдуб», «Панас».

1. Пограйте у пальчикові ігри.













2. Прочитайте слова «навиворіт».







Перевірте себе:




    Здавна всі діти полюблять грати у народні ігри( в ігри, які склав народ), і впевнена, що ви також любите грати в різноманітні ігри. Адже гра – це рух. Ігри розвивають вправність, мислення, увагу, спритність, а також згуртовують всіх діток.
  Сьогодні на уроці ви ознайомитесь з декількома народними іграми.

3. Ознайомтесь з народними іграми «Горюдуб» та «Панас».

4. Проведіть дослідження. Розпитайте рідних, які ігри були популярними в їхньому дитинстві.





ВІДПОЧИВАЄМО (5 – 10 хвилин): п’ємо воду, рухаємось.




3.Математика

Тема уроку: Знаходження невідомого дільника. Розв’язування задачі.

1. З’ясуйте, як знайти невідомий дільник.


2. За зразком знайдіть невідомий дільник та запишіть у робочі зошити.

3. Задача.
 - Прочитайте умову задачі.

- Перегляньте схему до задачі.


- Проаналізуємо розв’язання задачі:

      ·       На скільки друга вартість більша від першої? ( 28-20=8(грн). )
      ·       Завдяки чому вона більша? (Бо друга покупка має більше на 1 круасан.)
      ·       То що таке 8 грн? (Ціна круасана.)
      ·       Подивіться на схему до задачі. Якщо від 20 грн відняти 8 грн, що отримаємо?         (Вартість двох ватрушок.)
      ·       То як тепер знайти ціну однієї ватрушки?

-Знайдіть ціну однієї ватрушки самостійно.
- Розв’язання задачі запишіть у зошити . (задача на три дії)



(Всі виконані завдання  сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)




ВІДПОЧИВАЄМО (5 – 10 хвилин): п’ємо воду, рухаємось.





4. Англійська мова

Для виконання завдань перейдіть за посиланням - https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html?m=1



П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...