Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Читання
3.Математика
4.Англійська мова
1.ЯДС
Тема уроку: Як утворюється ґрунт. Склад ґрунту.
1. Дітки,
сьогодні ви дізнаєтесь що таке ґрунт і як він утворюється.
Прочитайте у словничку, що таке ґрунт.
2.
Перегляньте відео, що таке ґрунт.
3. Перегляньте
схему, які чинники впливають на
формування ґрунту.
Перевір себе: На формування ґрунту впливають повітря, опади, рослини,тварини, сонце,
4. Діти,
як ви гадаєте, від чого залежить урожай? Перегляньте відео.
Отже, урожай залежить від родючості ґрунту. Родючість – основна властивість
ґрунту. Українські ґрунти найродючіші у світі.
5. Що
ще входить до складу ґрунту? Щоб дати відповідь на це питання, перегляньте
досліди. (за бажанням можна виконувати
досліди самостійно)
6. Пограйте
у гру «Правда чи неправда» за посиланням - https://learningapps.org/watch?v=pct5d1ann20
7. Отже,
зробимо висновки:
8. Виконайте
вправу 4 на с.67 у робочих зошитах. Запишіть з чого складається ґрунт.
(Виконане завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМО (5 – 10 хвилин): п’ємо
воду, рухаємось.
2.Читання
Тема уроку: Народні ігри. «Горюдуб»,
«Панас».
1. Пограйте
у пальчикові ігри.
2.
Прочитайте слова «навиворіт».
Перевірте себе:
Здавна
всі діти полюблять грати у народні ігри( в ігри, які склав народ), і впевнена, що
ви також любите грати в різноманітні ігри. Адже гра – це рух. Ігри розвивають вправність, мислення,
увагу, спритність, а також згуртовують всіх діток.
Сьогодні на уроці ви ознайомитесь з
декількома народними іграми.
3. Ознайомтесь
з народними іграми «Горюдуб» та «Панас».
4. Проведіть дослідження. Розпитайте рідних, які ігри були популярними в їхньому дитинстві.
ВІДПОЧИВАЄМО (5 – 10 хвилин): п’ємо воду, рухаємось.
3.Математика
Тема уроку: Знаходження невідомого
дільника. Розв’язування задачі.
1. З’ясуйте,
як знайти невідомий дільник.
2. За
зразком знайдіть невідомий дільник та запишіть у робочі зошити.
3. Задача.
- Прочитайте умову задачі.
- Перегляньте схему
до задачі.
- Проаналізуємо
розв’язання задачі:
·
На
скільки друга вартість більша від першої? ( 28-20=8(грн). )
·
Завдяки
чому вона більша? (Бо друга покупка має більше на 1 круасан.)
·
То
що таке 8 грн? (Ціна круасана.)
·
Подивіться
на схему до задачі. Якщо від 20 грн відняти 8 грн, що отримаємо? (Вартість двох
ватрушок.)
·
То
як тепер знайти ціну однієї ватрушки?
-Знайдіть ціну однієї
ватрушки самостійно.
- Розв’язання задачі
запишіть у зошити . (задача на три дії)
(Всі виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені
для перевірки у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМО (5 – 10 хвилин): п’ємо воду, рухаємось.
4. Англійська мова
Для виконання завдань
перейдіть за посиланням - https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html?m=1