понеділок, 4 травня 2020 р.

Понеділок 04 травня



Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Математика
3.Читання
4.Англійська мова
5.Християнська етика


1.ЯДС
Тема уроку:  Які турботи у тварин влітку.

1. Діти, а чи можна уявити літо без метеликів?
  Скільки їх, легкокрилих, барвистих, бачимо на лісових галявинах, у парках!
У деяких метеликів життя коротке вони живуть близько двох тижнів.
Не маючи хоботка, вони нічим не живляться. Відкладають яйця й відразу гинуть.
Інші метелики живуть довше. Вони впадають у зимову сплячку, а весною і влітку літають і п'ють хоботком квітковий нектар.


2. Уважно прослухайте інформацію у відеоролику про турботи тварин влітку:

    Ось саме так з ікри жаб вилуплюються пуголовки. які до кінця літа перетворюються на молодих жаб:


3. Пограйте у гру «Вгадай тварину» за посиланням  -  https://learningapps.org/watch?v=p2qcng3tt20

4. Влітку часто можна очікувати небезпеки від комарів, дізнайтесь чому, прочитавши інформацію:

5. Виконайте вправи 4 та 8 у своєму робочому зошиті на с.72-73.

6. Зробіть висновки:

(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені у Viber для перевірки.)


ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 ХВИЛИН): п'ємо воду, рухаємось.







2.Математика
Тема уроку: Таблиця множення та ділення числа 4. Обчислення значень виразів.

1.Діти,прочитайте таблицю множення числа 4.

   Зверніть увагу!!! 
Перші множники у всіх виразах незмінні – 4. 
А другі множники  утворюють послідовний ряд чисел від 1 до 10.  
Кожне наступне значення виразу(добуток) на 4 більше від попереднього.  

Проспівайте таблицю множення числа 4:
(Для кращого запам’ятовування слухайте та співайте декілька разів)

2. Ви вже знаєте, що з кожної рівності на множення, можна скласти рівність на ділення. Наприклад:
4 х 2 = 8  -  8: 4 = 2
Ознайомтесь за таблицями як з рівностей на множення склали рівності на ділення.

Таблиці множення та ділення на 4 запишіть у робочі зошити!


3. Обчисліть значення виразів та запишіть у зошити ( за необхідністю  користуйтесь таблицями):






ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 ХВИЛИН): п'ємо воду, рухаємось.

(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені у Viber для перевірки.)


3.Читання
Тема уроку: Порятунок. Володимир Сенцовський «Після дощу». 

1.Чітко вимовляйте чистомовки.

2.Прочитайте рядки слів та визначте у кожному ряді «зайве» слово.

3. Відгадайте загадку:

- Про які «барвисті стрічки» йдеться в загадці? (про кольори веселки)

4. Послухайте оповідання «Після дощу» Володимира Сенцовського.
    
5. Самостійно прочитайте це оповідання у підручнику на с.100 та дайте відповіді на запитання до нього.

6. Чи уважно ви працювали? Виконайте тест за посиланням і перевіримо!👀😉

УВАГА! Чітко вказуйте своє ім'я та прізвище!

       



ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 ХВИЛИН): п'ємо воду, рухаємось.





4.Англійська мова

Для виконання завдань перейдіть за посиланням - https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html?m=1



ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 ХВИЛИН): п'ємо воду, рухаємось.



5. Основи християнської етики


Для виконання завдань перейдіть за посиланням -  https://iwowwetecnologe.blogspot.com/p/2.html





ВИ - МОЛОДЦІ!!!








П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...