Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Математика
3.Читання
4.Англійська
мова
5.Християнська
етика
1.ЯДС
Тема уроку: Які
турботи у тварин влітку.
1. Діти, а чи можна уявити літо без метеликів?
Скільки їх,
легкокрилих, барвистих, бачимо на лісових галявинах, у парках!
У деяких метеликів життя коротке вони живуть близько двох
тижнів.
Не маючи хоботка, вони нічим не живляться. Відкладають
яйця й відразу гинуть.
Інші метелики живуть довше. Вони впадають у зимову
сплячку, а весною і влітку літають і п'ють хоботком квітковий нектар.
2. Уважно
прослухайте інформацію у відеоролику про турботи тварин влітку:
Ось саме так з ікри
жаб вилуплюються пуголовки. які до кінця літа перетворюються
на молодих жаб:
3. Пограйте
у гру «Вгадай тварину» за посиланням - https://learningapps.org/watch?v=p2qcng3tt20
4.
Влітку часто можна очікувати небезпеки від комарів, дізнайтесь чому, прочитавши
інформацію:
5. Виконайте
вправи 4 та 8 у своєму робочому зошиті на с.72-73.
6.
Зробіть висновки:
(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені у Viber для перевірки.)
ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 ХВИЛИН): п'ємо воду, рухаємось.
2.Математика
Тема уроку: Таблиця
множення та ділення числа 4. Обчислення значень виразів.
1.Діти,прочитайте
таблицю множення числа 4.
Зверніть увагу!!!
Перші множники у всіх виразах незмінні – 4.
А другі множники утворюють послідовний ряд чисел від 1 до 10.
Кожне наступне значення виразу(добуток) на 4
більше від попереднього.
Проспівайте таблицю
множення числа 4:
(Для кращого запам’ятовування
слухайте та співайте декілька разів)
2. Ви
вже знаєте, що з кожної рівності на множення, можна скласти рівність на ділення.
Наприклад:
4
х 2 = 8 - 8: 4 = 2
Ознайомтесь за
таблицями як з рівностей на множення склали рівності на ділення.
Таблиці множення та ділення на
4 запишіть у робочі зошити!
3. Обчисліть
значення виразів та запишіть у зошити ( за необхідністю користуйтесь таблицями):
ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 ХВИЛИН): п'ємо воду, рухаємось.
(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені у Viber для перевірки.)
3.Читання
Тема уроку: Порятунок. Володимир
Сенцовський «Після дощу».
1.Чітко
вимовляйте чистомовки.
2.Прочитайте
рядки слів та визначте у кожному ряді «зайве» слово.
3. Відгадайте
загадку:
- Про які «барвисті
стрічки» йдеться в загадці? (про кольори
веселки)
4.
Послухайте оповідання «Після дощу» Володимира Сенцовського.
5. Самостійно
прочитайте це оповідання у підручнику на с.100 та дайте відповіді на запитання
до нього.
6. Чи
уважно ви працювали? Виконайте тест за посиланням і перевіримо!👀😉
УВАГА! Чітко вказуйте своє ім'я та прізвище!
ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 ХВИЛИН): п'ємо воду, рухаємось.
4.Англійська мова
Для
виконання завдань перейдіть за посиланням - https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html?m=1
ВІДПОЧИВАЄМО (5 - 10 ХВИЛИН): п'ємо воду, рухаємось.
5. Основи християнської етики
ВИ - МОЛОДЦІ!!!