Доброго ранку, любі
діточки і шановні батьки!
Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Математика
3.Укр.мова
4.Читання
1. ЯДС( Я досліджую світ)
Тема уроку: Природні та штучні звуки.
1.
На
попередньому уроці ми з вами говорили про те, які звуки є природніми, а які
штучними.
Перегляньте відео та скажіть, в якому із них звуки є природні, а на якому відео
звуки є штучні?
Звуки – це все те, що ми чуємо навколо
нас. Навіть коли нам здається, що навколо тихо, ми однаково оточені звуками –
потрібно лиш прислухатись.
Послухайте зараз веселу
дитячу пісеньку про дощик. (звуки кап-кап, чап-чап, ляп-ляп допоможуть вам
краще зрозуміти зміст цієї пісеньки)
2. Діти, тепер давайте попрацюємо у підручнику. Відкрийте
його на с.77 та знайдіть ось такий словничок. Прочитайте та вивчіть, що таке «шум».
Якщо
ви вже вивчили, що таке шум, зачитайте інформацію під словничком як шум відображається
на почутті людей.
3.
А
тепер вас чекає цікава вправа-гра «Звучить - мовчить» . Натискай на
посилання і грай https://learningapps.org/watch?v=p5nawax1k20
4.
Давайте
пограємось ще?😊 Гра буде цікавою та захоплюючою. Ви повинні допомогти мешканцям
країни Музики розподілити звуки на шумові та музичні. Переходьте та грайте - https://learningapps.org/watch?v=pbpgsktaa16
5.
І
на завершення: Діти, чи знаєте ви, що…?
Деякі тварини, наприклад собаки та
гуси, чують більш високі звуки, ніж людина, і реагують на них. Тому їх вважають
найкращими охоронцями.
6.
На
домашнє завдання виконайте вправи 1-5 у своїх робочих зошитах на с.43-44. (
виконані завдання сфотографуйте і надішліть мені у Viber для перевірки).
А ТЕПЕР ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин) : п’ємо воду, рухаємось.
2. Математика
Тема уроку: Повторення вивченого
матеріалу.
Ну що ж, любі учні. Ми вже з вами багато вивчили нового
та цікавого матеріалу з математики, і тепер настав час, щоб це все повторити!
Ви готові? Ну що ж, вперед!
1. Розпочнемо
з усних обчислень. Переходьте за посиланням та виконайте завдання) Бажаю вам успіху!) https://forms.gle/cjn2RWXUXuemmWfb6
Сподіваюсь у вас все вийшло, і ви чудово впорались із цими завданнями!!!😊
2.
Розгляньте меню й замовте для себе дві страви на обід. Яка буде їх
вартість?

Прочитайте уважно умову задачі і дайте відповіді на
запитання:
1.
Про
що ця задача?
2.
Скільки
цементу придбав господар для будівництва будинку?
3.
Скільки
потім він ще підвіз цементу?
4.
Чи
відомо скільки всього центнерів цементу використав господар?
- Отож, а тепер спробуємо скласти короткий запис до цієї задачі:
- Отож, а тепер спробуємо скласти короткий запис до цієї задачі:
Було –
6ц
Підвіз –
5 разів по 3ц
Використав
- ?
За цим записом можна проаналізувати задачу так, що увесь
цемент складається з двох частин ( із того цементу , який господар придбав
спочатку, і того, який він потім відвіз). І якщо ці дві частини додати, ми
дізнаємось скільки він використав центнерів цементу разом.
Запишіть розв’язання цієї задачі у робочий зошит (виконане завдання
надішліть мені у Viber для перевірки)
4. Це все! Ми з вами гарно попрацювали!
На домашнє завдання виконайте №3 на с.96.
Складіть задачу про мед за коротким записом.
У
зошиті запишіть лише розв’язання цієї задачі. (виконане завдання надсилайте мені
у Viber для перевірки) .
3.Українська мова
Тема уроку: Навчання правильно
відтворювати інтонацію питальних речень.
1. Діти, розпочнемо із каліграфічної хвилинки.( запишіть у зошити число та дистанційну
роботу)
-
Запишіть
до зошитів каліграфічну хвилинку.

2. Пригадайте правило:
3. Прочитайте розмову бібліотекаря (бібліотекарки) і читача
(читачки).
Випишіть
із розмови питальні речення. Навчіться
правильно інтонувати їх.
-
Яку
книжку ти прочитав?
-
Хто
написав цю казку?
-
Що
тобі найбільше сподобалося в казці?
4. Пам’ятка для вас,
мої любі учні!
5. Давайте зіграємо в гру, яка називається «Запитання та
відповіді». Поставте запитання та дайте відповіді до них правильно інтонуючи ці
речення.
Щоб добре виконати завдання та правильно інтонувати речення, послухайте ще відеоурок.
6. Домашнє завдання. Сформулюйте запитання до виділених слів
за зразком.
Лагідним словом і камінь розтопиш – Яким словом і камінь
розтопиш?
Мудре слово – добрий друг у біді.
Ласкаве слово – ключ до серця.
Гостре
словечко коле
сердечко.
Запишіть лише складені питальні речення і прочитайте їх виразно.
(всі завдання дистанційної роботи та домашньої роботи,які
ви виконували, прошу сфотографувати та надіслати мені у Viber
для перевірки).
7. Перевіримо себе? Вмикайте відео і дайте відповіді на запитання.
4.Читання
Тема уроку:
Звичаї нашого народу. Гаївка «Наша весна». Перегляд відео "Великодні гаївки".
1. Виконаємо мовленнєву розминку.
- Уявіть,
що ви надуваєте кульку. Виконайте вдих через ніс, видих через рот. (повторіть
тричі).
- А
тепер прочитаємо чітко та виразно чистомовки. Вмикайте відео та слідуйте за
мною.
Чудово!
Ви молодці!
2. Попрацюємо у підручнику. Сьогодні на уроці будемо
говорити про величне свято. Про яке? Відкрийте підручник на с.86 та
прочитайте ось цей текст.
-
Що
для вас було новим?
-
Чи
знаєте ви гаївки?
3. Прочитайте гаївку «Наша весна».Дайте відповіді на запитання.
-
До
кого звертаються у гаївці?
-
Що
принесла весна?
-
До
чого закликають весну?
-
З якою
інтонацією треба читати гаївку?
4. Перегляньте відео «Великодні гаївки» і ви дізнаєтесь хто є учасниками цього дійства, коли і де виконують гаївки)
На сьогодні наше навчання завершене! Я впевнена що ви гарно попрацювали, були уважними і виконували вірно всі завдання!)
Тож тепер можете відпочивати, а завтра на вас чекає нова подорож у світ знань!)) Набирайтесь сил і не хворійте))
З любов'ю, ваша Вікторія Михайлівна😘💓