четвер, 2 квітня 2020 р.

Четвер 02 квітня


Доброго ранку любі діти та шановні батьки!
Розклад  уроків
     1.    Я досліджую світ (ТЕО)
     2.    Читання
     3.    Мистецтво (образотворче)
     4.    Мистецтво (музичне )
5.  Фізична культура

   1.Я досліджую світ (ТЕО)
Тема уроку: Виготовлення ластівки за зразком чи власним задумом.
1. Сьогодні на уроці ви будете вчитися виготовляти ластівку з паперу. І перш ніж розпочати  роботу, пропоную послухати цікаву інформацію про цю невтомну трудівницю  - ластівку.
    
   Впевнена інформація про ластівку була для вас корисною та цікавою!
2. Перш ніж узятися за виготовлення виробу, варто підготувати все необхідне для роботи, а саме:
    


3. Повторіть правила користування ножицями та клеєм.



4. Перегляньте відео як виготовити цю пташку.
    
5. Виготовте цю пташку за зразком. За потреби скористайтесь шаблоном.
   ( Виготовлену пташку сфотографуйте та обов’язко надішліть мені у Viber)
    


6. Ластівка символізує щасливе родинне життя, ласку і ніжність. Вважають, що ластівки мостять гнізда лише на будинках добрих господарів. За народними віруваннями, ця пташка оберігає оселю від грому, блискавки й пожежі. Тож нехай ластівка, яку ви виготовили,  стане вашим оберегом від усіляких бід. 

    ВІДПОЧИВАЄМО ( 5 -10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.

    2.Читання

Тема уроку:  І. Мацко «Загублена писанка» (продовження). Переказування казки за малюнковим планом.

1. Діти, ми продовжуємо працювати із твором Ірини Мацко «Загублена писанка».
  


2.Виконайте мовленнєву розминку. 

   



3. Відгадайте загадку.

                    


           Перевірте себе:
    
4. Розгляньте ілюстрацію та дайте відповідь на запитання:

   

- Хто зображений на малюнку?

- Якими реченнями з казки ви могли б підписати малюнок?

 - Чи хотіли б ви бути поруч із Катрусею і що б ви робили?

5. Розгляньте  малюнки та назвіть за кожним малюнком персонажів казки.
   Чи в такій самій послідовності згадуються в казці персонажі?
  


6. Спробуйте переказати казку за малюнковим планом!

ВІДПОЧИВАЄМО ( 5 -10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.


  3. Мистецтво (образотворче)

Тема уроку: Оригамі. Чарівні перетворення аркуша паперу на іграшки - оригамі (фото). Створення іграшки - оригамі: складання кумедного вовченя з паперу .
  1. Діточки, вам вже відомо, що з паперу можна складати дивовижні іграшки, зокрема і тварин. Вони надзвичайно цікаві та привабливі. Сьогодні ви будете вчитися чарівним перетворенням — створювати іграшку - оригамі.
  2. Ви вже частково знайомі із технікою оригамі (ми виготовляли жабку в даній техніці), але  я нагадаю вам основні моменти.
   Оригамі (орі – складати, камі – папір) тобто «складати папір» – мистецтво складання паперу.

     Перш ніж розпочати роботу,  повторіть правила з техніки складання оригамі.


3. Спробуйте скласти кумедне вовченя з паперу в техніці оригамі. За бажанням намалюйте йому очі, ніс та ротик. 
( Готову іграшку - оригамі сфотографуйте та обов'язково надішліть мені у повідомлення Viber)




ВІДПОЧИВАЄМО ( 10-15 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.



   4.Мистецтво (музичне)

Тема уроку: Тембр, регістр, симфонічна казка, симфонічний оркестр. Слухання: С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Дідуся, тема Мисливців, тема Вовка). Виконання: «Ой на горі жито», українська народна пісня — розучування;  м/ф «Петрик і вовк».

1.Отже, тема нашого уроку – чарівні перетворення. Ми продовжуємо знайомимося з іншими героями симфонічної казки «Петрик і вовк» С. Прокоф’єва за допомогою музичних інструментів.
    -   Тему Дідуся буде виконувати фагот


     -     Злого Вовка композитор довірив озвучувати трьом валторнам — мідним духовим  інструментам!

      -    Постріли мисливців відтворюють ударні музичні інструменти: великий барабан і литаври.

 2. Отож, давайте послухаємо тему Дідуся:

Послухаємо тему Злого Вовка:
 Послухаємо тему  Мисливців.

3. Перегляньте мультфільм «Петрик і Вовк».

4. Послухай та виконай пісеньку «Ой на горі жито».
                                                                                             


   

5. Фізична культура 

- Діточки, пропоную вам виконати разом із Ронікою декілька веселих і корисних вправ. 







П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...