Доброго ранку любі діти та шановні батьки!
Розклад уроків
1.
Я досліджую світ (ТЕО)
2.
Читання
3.
Мистецтво (образотворче)
4.
Мистецтво (музичне )
5. Фізична культура
1.Я досліджую
світ (ТЕО)
Тема уроку: Виготовлення ластівки за зразком чи власним задумом.
1. Сьогодні на уроці ви будете вчитися виготовляти ластівку з паперу. І перш
ніж розпочати роботу, пропоную послухати цікаву інформацію про цю невтомну
трудівницю - ластівку.
Впевнена інформація про ластівку була для вас корисною та цікавою!
2. Перш ніж узятися за виготовлення виробу, варто підготувати все необхідне
для роботи, а саме:
3. Повторіть правила користування ножицями та клеєм.
4. Перегляньте відео як виготовити цю пташку.
5. Виготовте цю пташку за зразком. За потреби скористайтесь шаблоном.
( Виготовлену пташку сфотографуйте та обов’язко надішліть мені у Viber)
6. Ластівка символізує щасливе родинне життя, ласку і ніжність. Вважають,
що ластівки мостять гнізда лише на будинках добрих господарів. За народними
віруваннями, ця пташка оберігає оселю від грому, блискавки й пожежі. Тож нехай
ластівка, яку ви виготовили, стане вашим
оберегом від усіляких бід.
ВІДПОЧИВАЄМО ( 5 -10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
2.Читання
Тема уроку: І. Мацко «Загублена
писанка» (продовження). Переказування казки за малюнковим планом.
1. Діти, ми продовжуємо працювати
із твором Ірини Мацко «Загублена писанка».
2.Виконайте мовленнєву розминку.
3. Відгадайте загадку.
Перевірте себе:
4. Розгляньте ілюстрацію та дайте
відповідь на запитання:
- Хто зображений на малюнку?
- Якими реченнями з казки ви
могли б підписати малюнок?
- Чи хотіли б ви бути поруч із
Катрусею і що б ви робили?
5. Розгляньте малюнки та назвіть за кожним малюнком
персонажів казки.
Чи в такій самій послідовності
згадуються в казці персонажі?
6. Спробуйте переказати казку за
малюнковим планом!
ВІДПОЧИВАЄМО ( 5 -10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
Тема уроку: Оригамі. Чарівні перетворення аркуша паперу на іграшки -
оригамі (фото). Створення іграшки - оригамі: складання кумедного вовченя з
паперу .
1. Діточки, вам вже відомо, що з паперу можна складати дивовижні іграшки,
зокрема і тварин. Вони надзвичайно цікаві та привабливі. Сьогодні ви будете вчитися
чарівним перетворенням — створювати іграшку - оригамі.
2. Ви вже частково знайомі із технікою оригамі (ми виготовляли жабку в
даній техніці), але я нагадаю вам основні моменти.
Оригамі (орі – складати, камі – папір)
тобто «складати папір» – мистецтво складання паперу.
Перш ніж розпочати роботу, повторіть правила з техніки складання оригамі.
3. Спробуйте скласти кумедне вовченя з паперу в техніці оригамі. За бажанням намалюйте йому очі, ніс та ротик.
( Готову іграшку - оригамі сфотографуйте та обов'язково надішліть
мені у повідомлення Viber)
ВІДПОЧИВАЄМО ( 10-15 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
4.Мистецтво
(музичне)
Тема уроку: Тембр, регістр, симфонічна казка, симфонічний оркестр. Слухання: С. Прокоф’єв
симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Дідуся, тема Мисливців, тема Вовка).
Виконання: «Ой на горі жито», українська народна пісня — розучування; м/ф «Петрик і вовк».
1.Отже, тема нашого уроку – чарівні перетворення. Ми продовжуємо знайомимося
з іншими героями симфонічної казки «Петрик
і вовк» С. Прокоф’єва за допомогою музичних інструментів.
- Тему Дідуся буде виконувати фагот.
- Злого Вовка композитор довірив озвучувати трьом валторнам — мідним
духовим інструментам!
- Постріли мисливців відтворюють ударні музичні інструменти: великий
барабан і литаври.
2. Отож, давайте послухаємо тему Дідуся:
Послухаємо тему Злого Вовка:
Послухаємо тему Мисливців.
3. Перегляньте мультфільм «Петрик і Вовк».
4. Послухай та виконай пісеньку «Ой на горі жито».
5. Фізична культура
- Діточки, пропоную вам виконати разом із Ронікою декілька веселих і корисних вправ.