Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Математика
3.Англійська мова
4.Українська мова
5.Фізична культура
1.ЯДС
Тема уроку: Чи є в підземеллі таємниці.
1. Сьогодні, діточки, ми «заглянемо»
у глибини землі і дослідимо її таємниці.
2. Наша планета складається із твердих
порід – каміння. Під словом «каміння» розуміють різні гірські породи. Деякі
гірські породи є а поверхні землі, інші – глибоко в землі. Їх називають корисними
копалинами. Люди використовують їх для свої потреб. Перегляньте слайди.
3. Прочитайте у словничку, що таке
корисні копалини.
4. Перегляньте уважно
мультфільм «Це наше і це твоє. Цінні у
всьому світі корисні копалини – наші!».
5. Каміння з давніх часів відіграє
важливу роль у житті людини. В історії людства був кам’яний вік – доба, коли наші
пращури виготовляли з каменів різні предмети.
Розгляньте ілюстрації, які предмети виготовляли давні люди з каменів.
Перегляньте відеоролик «Корисні
копалини нашого краю».
6. Перегляньте малюнки гірських
порід та перегляньте відео урок як їх використовує людина у житті.
7. Виконайте вправи 4 та 5 у робочих зошитах на с.64-65.
ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
2.Математика
Тема уроку: Закріплення вміння розв'язувати задачі на кратне
порівняння чисел.
1.Пригадайте правило кратного
порівняння чисел.
2. Сьогодні ви будете закріплювати
свої вміння обчислювати задачі на кратне порівняння.
3. Прочитайте умову Задачі №1 та
зверніть увагу на короткий запис до неї.
- Що потрібно зробити, щоб дізнатись
у скільки разів менше продали вареників із капустою, ніж з картоплею?
Пригадайте відповідне правило. (Щоб дізнатись у скільки разів одне число менше,
ніж інше, потрібно більше число поділити
на менше.)
- Запишіть розв’язання задачі у робочі зошити.
4. Прочитайте умову
Задачі №2 та зверніть увагу на короткий запис до неї.
- Що потрібно зробити, щоб дізнатись у скільки разів більше учнів пішло на
заняття гуртків, ніж залишилося? Пригадайте відповідне правило. (Щоб дізнатись
у скільки разів одне число більше, ніж інше, потрібно більше число поділити на
менше).
- Запишіть розв’язання задачі у робочі зошити.
5. Прочитайте умову
Задачі №3 та зверніть увагу на короткий запис до неї.
- Що потрібно зробити, щоб дізнатись у скільки разів більше хлопчиків, ніж
дівчаток, взяло участь у шаховому турнірі? Пригадайте відповідне правило. (Щоб
дізнатись у скільки разів одне число більше, ніж інше, потрібно більше число
поділити на менше).
ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
3.Англійська мова
Для виконання завдань перейдіть за посиланням – https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html?m=1
ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.
4.Українська мова
Тема уроку: Типи текстів. Текст-розповідь. Мовне дослідження.
1. Пригадайте, діти, що таке текст.
2.Дослідіть, з якою метою
написаний цей текст.
Крок
1 Прочитайте текст.
Крок
2
Як ви гадаєте, для чого автор писав цей текст?
Крок
3
Зробіть висновок.
3. Виконаємо завдання.
- Прочитайте текст.
- Чи можна назвати цей текст розповіддю?
- Чому? (Тому що в ньому
розповідається про пшеничну зернину і мурашку)
- Які слова вживає автор, щоб уникнути повтору слова «мурашка»? (Автор вживає слова «вона» та «комашка»)
- Спишіть виділені слова в робочий зошит.
- Зробіть звукову модель підкресленого слова.
4. Прочитайте ще один текст.
- Скажіть одним реченням, про що йдеться в цьому тексті?
- Чи можна назвати цей текст розповіддю і чому?
- Спишіть перше, четверте та сьоме речення.
5. Вивчіть напам’ять правило,
який текст називають текстом-розповіддю.
(Всі
виконані завдання надішліть мені у Viber для перевірки).
5.Фізична культура
Виконайте комплекс загально-розвивальних вправ.