пʼятниця, 24 квітня 2020 р.

П'ятниця 24 квітня



Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Математика
3.Англійська мова
4.Українська мова
5.Фізична культура


1.ЯДС

Тема уроку: Чи є в підземеллі таємниці.

1. Сьогодні, діточки, ми «заглянемо» у глибини землі і дослідимо її таємниці.

2. Наша планета складається із твердих порід – каміння. Під словом «каміння» розуміють різні гірські породи. Деякі гірські породи є а поверхні землі, інші – глибоко в землі. Їх називають корисними копалинами. Люди використовують їх для свої потреб. Перегляньте слайди.






3. Прочитайте у словничку, що таке корисні копалини.

4. Перегляньте уважно мультфільм  «Це наше і це твоє. Цінні у всьому світі корисні копалини – наші!».

5. Каміння з давніх часів відіграє важливу роль у житті людини. В історії людства був кам’яний вік – доба, коли наші пращури виготовляли з каменів різні предмети.

Розгляньте ілюстрації, які предмети виготовляли давні люди з каменів.

Перегляньте відеоролик «Корисні копалини нашого краю».

6. Перегляньте малюнки гірських порід та перегляньте відео урок як їх використовує людина у житті.



7. Виконайте вправи 4 та 5 у робочих зошитах на с.64-65.



ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.





2.Математика


Тема уроку: Закріплення вміння розв'язувати задачі на кратне порівняння чисел.

1.Пригадайте правило кратного порівняння чисел.

2. Сьогодні ви будете закріплювати свої вміння обчислювати задачі на кратне порівняння.
3. Прочитайте умову Задачі №1 та зверніть увагу на короткий запис до неї.

-  Що потрібно зробити, щоб дізнатись у скільки разів менше продали вареників із капустою, ніж з картоплею? Пригадайте відповідне правило. (Щоб дізнатись у скільки разів одне число менше,  ніж інше, потрібно більше число поділити на менше.)
- Запишіть розв’язання задачі у робочі зошити.

4. Прочитайте умову Задачі №2 та зверніть увагу на короткий запис до неї.

- Що потрібно зробити, щоб дізнатись у скільки разів більше учнів пішло на заняття гуртків, ніж залишилося? Пригадайте відповідне правило. (Щоб дізнатись у скільки разів одне число більше, ніж інше, потрібно більше число поділити на менше).
- Запишіть розв’язання задачі у робочі зошити.

5. Прочитайте умову Задачі №3 та зверніть увагу на короткий запис до неї.

- Що потрібно зробити, щоб дізнатись у скільки разів більше хлопчиків, ніж дівчаток, взяло участь у шаховому турнірі? Пригадайте відповідне правило. (Щоб дізнатись у скільки разів одне число більше, ніж інше, потрібно більше число поділити на менше).



ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.



3.Англійська мова

Для виконання завдань перейдіть за посиланням – https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html?m=1







ВІДПОЧИВАЄМО(5-10 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.








4.Українська мова

Тема уроку: Типи текстів. Текст-розповідь. Мовне дослідження. 

1. Пригадайте, діти, що таке текст.

2.Дослідіть, з якою метою написаний цей текст.

Крок 1 Прочитайте текст.

Крок 2 Як ви гадаєте, для чого автор писав цей текст?

Крок 3 Зробіть висновок.

3. Виконаємо завдання.
- Прочитайте текст.

- Чи можна назвати цей текст розповіддю?
- Чому? (Тому що в ньому розповідається про пшеничну зернину і мурашку)
- Які слова вживає автор, щоб уникнути повтору слова «мурашка»? (Автор вживає слова «вона» та «комашка»)
- Спишіть виділені слова в робочий зошит.
- Зробіть звукову модель підкресленого слова.

4. Прочитайте ще один текст.

- Скажіть одним реченням, про що йдеться в цьому тексті?
- Чи можна назвати цей текст розповіддю і чому?
- Спишіть перше, четверте та сьоме речення.

5. Вивчіть напам’ять правило, який текст називають текстом-розповіддю.



(Всі виконані завдання надішліть мені у Viber для перевірки).





5.Фізична культура

Виконайте комплекс загально-розвивальних вправ.
















П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...