Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Математика
3.Українська мова
4.Читання
5.Фізична культура
1.ЯДС
Тема уроку: Чому природа потребує
охорони.
1. У нашому житті охорона природи
має надзвичайно важливе значення. Залежність людини від стану навколишнього
середовища стає дедалі очевиднішою.
Сьогодні ми з’ясуємо, чому природа потребує охорони.
2. Розгляньте малюнки.
Перегляньте відео, яку загрозу для довкілля становлять зображені об’єкти.
3. Кожен з нас може покращити стан
нашої Землі, і вона за це нам скаже «Дякую»:
- Садіть нові дерева.
- Згромаджуйте опале листя.
- Сортуйте сміття та вирощуйте нові рослини.
- Заощаджуйте матеріали.
- Бережіть кожну краплину води.
- Не залишайте після себе сміття.
- Бережіть світло і тепло.
Природа дуже щедра до нас. Вона дає нам чисте повітря для дихання, годує,
напуває джерельною водою. Крім того дивує нас чудовими краєвидами. Тільки не
може захистити себе від недбайливого ставлення до неї з боку самої людини. Від
того, як ми будемо поводитись з довкіллям, залежить майбутнє нашої планети.
Саме тому нам необхідно дбати про навколишнє середовище.
4. Виконайте вправи 5 та 6 у робочому зошиті на с. 77.
(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber).
ВІДПОЧИВАЄМО (5 -10 хвилин ): п’ємо воду, рухаємось.
2. Математика
Тема уроку: Таблиця ділення числа 6.
Розв’язування задачі. Обчислення периметра прямокутника.
1. Повторіть таблицю
множення на число 6 за допомогою пісеньки.
2. Перевірте за допомогою відео
чи добре ви вивчили таблицю множення на 6.
3. Ви вже знаєте, що з кожної рівності на множення, можна
скласти рівність на ділення. Наприклад:
6 х 2 =
12 -
12: 6 = 2
Ознайомтесь
за таблицями як з рівностей на множення склали рівності на ділення.
Таблицю ділення на 6 запишіть у робочі
зошити та вивчіть!
4. Розв’яжіть задачу за допомогою короткого запису та
запишіть розв’язання у робочий зошит.
5. Обчисліть периметр прямокутника та запишіть у зошит. (Прямокутник
у зошити перемальовувати не потрібно)
(Виконані завдання
сфотографуйте надішліть мені для перевірки у Viber).
ВІДПОЧИВАЄМО
(5 -10 хвилин ): п’ємо воду, рухаємось.
3.Українська мова
Тема уроку: Текст-розповідь і
текст-опис. Складання тексту-опису білки за поданими запитаннями(письмово).
1. Сьогодні
на уроці ви будете вчитися
правильно будувати речення, вчитися описувати білочку, складати твір - опис. А
також розширите і поповните свої знання про цю тваринку.
2. Отже,спочатку нам
потрібно пригадати вивчений матеріал про текст.
- Що таке текст? (Це
речення зв'язані між собою за змістом.)
- Які типи текстів ви знаєте? (Текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування).
- Яку будову має текст? (Зачин, основна частина, кінцівка.)
- Що можна підібрати до тексту? (Заголовок)
3. А тепер пропоную поповнити свої
знання про білочку та переглянути відео.
4. Як вже я сказала, сьогодні ви
будете вчитися описувати білочку і писати текст-опис про неї.
Тому зараз кожен з вас самостійно
спробує скласти твір-опис за поданими запитаннями, використовуючи слова із словничка.
Отож, доберіть заголовок і опишіть білочку.
Починайте текст-опис так:
Білочка живе в лісі або в парку. У неї тіло маленьке та подовгасте. .....
(Виконане завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber).
ВІДПОЧИВАЄМО (5 -10 хвилин ): п’ємо воду, рухаємось.
4.Читання
Тема уроку: Хоч маленькі, та
завзяті. К. Перелісна «Бджілка». Виразне читання.
1.Підготуйтесь до читання.
Прочитайте склади у відео.
2. Не дивлячись ні на
що,наближається літечко. І сьогодні ми починаємо опрацьовувати розділ "Канікули,
канікули, веселая пора!"
3. А читати сьогодні ви будете
про маленьку трудівницю – бджілку.
Перегляньте мультфільм про неї.
4. Навчіться виразно
читати вірш на с.104 у підручнику.
5. Фізична культура
Виконайте комплекс фізичних вправ.
Ці вправи дуже прості, але ефективні , які ви можете виконувати самостійно.
Виконуйте їх обов’язково, якщо хочете бути здоровими і сильними.💪💓
Я впевнена , що ви чудово потрудились!
До побачення, мої любі учні!!!