четвер, 30 квітня 2020 р.

Четвер 30 квітня



Розклад уроків:

1.ЯДС
2.Читання
3.Мистецтво (образотворче)
4.Мистецтво (музичне)
5.Фізична культура


1.ЯДС
Тема уроку: Їстівні та отруйні ягоди.

1. Дітки, ви вже знаєте, що ягоди це невеликі, соковиті плоди рослин. Вони ростуть на деревах, кущах трав’янистих рослинах. Ягоди бувають садові і лісові. А ще ягоди бувають їстівні і  отруйні. Отож, сьогодні ви дізнаєтесь, які ягоди можна їсти,які  а які не можна.

2. Розгляньте малюнки.

- Назви ягід рослин, обведені червоним кольором є отруйні, а ті, що не обведені – це їстівні ягоди рослин.
- Добре роздивіться, які ягоди рослин є отруйними та запам’ятайте їх. Тому що отруйні ягоди не можна навіть куштувати, адже вони можуть спричинити хворобу або й смерть.

3. Перегляньте уважно відеоролик «Отруйні рослини».


4. А тепер детальніше послухайте про деякі  рослини. 
  Перегляньте відео урок.


                                          


5. Чи знаєте ви…?

6. Отож, діти, зробимо висновки:

7. Виконайте вправи 4 та 8 у робочому зошиті на с.70-71.




ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): П'ємо воду, рухаємось.




2.Читання

Тема уроку: Землі окраса. Леся Вознюк «Квіти»

1.Уважно послухайте вірш Лесі Вознюк «Квіти».

 Виберіть емоцію, яку ви відчули після слухання вірша:

2. Самостійно з відповідною інтонацію,  наголосами та паузами прочитайте вірш Лесі Вознюк «Квіти» у підручнику на с.99.

3. Встановіть послідовність та прочитайте вірш:

4. Минулого уроку ви читали легенду про те, як з’явились квіти та веселка.

   Зараз я вам пропоную прочитати та вивчити одне із запропонованих речень, для того, щоб ви могли легко запам’ятати послідовність кольорів веселки.



За бажанням складіть свою фразу для запам’ятовування кольорів веселки.







ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): П'ємо воду, рухаємось.








3.Мистецтво (образотворче)
Тема уроку:  Центр композиції. О. Гостєв «Присвята Ван Гогу». Створення аплікації «Сонце — господар неба», на якій сонце буде центром композиції.

1. Зображення сонця нерідко можна побачити на картинах. На деяких із них сàме воно є центром композиції і привертає до себе найбільшу увагу глядачів.

2. Розгляньте, як розміщено сонце у композиції.

3. Створіть аплікацію за зразком або власним «Сонце — господар неба», на якій сонце буде центром композиції.

    Для створення аплікації вам необхідно мати кольоровий картон і папір, ножиці та клей.

Удачі вам, дітки! У вас все обов’язково вийде чудово!👍💗



4. Перегляньте відеоролик "Сонце - джерело життя на Землі"







ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): П'ємо воду, рухаємось.




4. Мистецтво (музичне)
Тема уроку: Ноти    в    межах  І октави (узагальнення), симфонія. Слузання: В.-А. Моцарт Симфонія № 40 соль-мінор. Перша частина (фрагмент) Виконання:  «Промінчик», муз.  і  сл.  Н.  Май — виконання.

1. У країні Музики шанують багатьох композиторів. Сьогодні ми послухаємо симфонію Вольфганга Амадея Моцарта.

Пригадайте, що таке симфонія:

2. Послухайте В.-А. Моцарта  симфонію № 40 соль-мінор.
  Перша частина (фрагмент):

3. Виконайте пісню «Промінчик» із рухами.




5. Фізична культура

Виконайте комплекс фізичних  вправ.
Ці вправи дуже прості, але ефективні , які ви можете виконувати самостійно.
Виконуйте їх обов’язково, якщо хочете бути здоровими і сильними.💪💓





Я впевнена , що ви гарно сьогодні попрацювали!
До побачення!!!



П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...