Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Читання
3.Мистецтво (образотворче)
4.Мистецтво (музичне)
5.Фізична культура
1.ЯДС
Тема уроку: Їстівні та отруйні
ягоди.
1. Дітки, ви вже
знаєте, що ягоди це невеликі, соковиті плоди рослин. Вони ростуть на деревах, кущах
трав’янистих рослинах. Ягоди бувають садові і лісові. А ще ягоди бувають їстівні і
отруйні. Отож, сьогодні ви дізнаєтесь,
які ягоди можна їсти,які а які не можна.
2. Розгляньте малюнки.
- Назви ягід рослин,
обведені червоним кольором є отруйні, а ті, що не обведені – це
їстівні ягоди рослин.
- Добре
роздивіться, які ягоди рослин є отруйними та запам’ятайте їх. Тому що отруйні ягоди не можна
навіть куштувати, адже вони можуть
спричинити хворобу або й смерть.
3. Перегляньте уважно відеоролик
«Отруйні рослини».
4. А тепер детальніше послухайте про деякі рослини.
Перегляньте відео урок.
5. Чи
знаєте ви…?
6. Отож,
діти, зробимо висновки:
7.
Виконайте вправи 4 та 8 у робочому зошиті на с.70-71.
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): П'ємо воду, рухаємось.
2.Читання
Тема уроку: Землі окраса. Леся Вознюк «Квіти»
1.Уважно послухайте вірш Лесі Вознюк «Квіти».
Виберіть емоцію, яку ви відчули після слухання
вірша:
2.
Самостійно з відповідною інтонацію, наголосами та паузами прочитайте вірш Лесі
Вознюк «Квіти» у підручнику на с.99.
3. Встановіть
послідовність та прочитайте вірш:
4. Минулого
уроку ви читали легенду про те, як з’явились квіти та веселка.
Зараз я вам пропоную прочитати та вивчити
одне із запропонованих речень, для того, щоб ви могли легко запам’ятати послідовність
кольорів веселки.
За бажанням
складіть свою фразу для запам’ятовування кольорів веселки.
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): П'ємо воду, рухаємось.
3.Мистецтво (образотворче)
Тема уроку: Центр композиції. О. Гостєв «Присвята Ван
Гогу». Створення аплікації «Сонце — господар неба», на якій сонце буде центром
композиції.
1. Зображення
сонця нерідко можна побачити на картинах. На деяких із них сàме воно є центром
композиції і привертає до себе найбільшу увагу глядачів.
2. Розгляньте, як розміщено сонце у композиції.
3. Створіть
аплікацію за зразком або власним «Сонце — господар неба», на якій сонце буде
центром композиції.
Для створення аплікації вам необхідно мати кольоровий
картон і папір, ножиці та клей.
Удачі вам, дітки! У
вас все обов’язково вийде чудово!👍💗
4. Перегляньте відеоролик "Сонце - джерело життя на Землі"
ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 хвилин): П'ємо воду, рухаємось.
4. Мистецтво (музичне)
Тема уроку: Ноти в межах
І октави (узагальнення), симфонія. Слузання: В.-А.
Моцарт Симфонія № 40 соль-мінор. Перша частина (фрагмент) Виконання: «Промінчик»,
муз. і
сл. Н. Май — виконання.
1. У країні
Музики шанують багатьох композиторів. Сьогодні ми послухаємо симфонію
Вольфганга Амадея Моцарта.
Пригадайте, що таке
симфонія:
2. Послухайте
В.-А. Моцарта симфонію № 40 соль-мінор.
Перша частина (фрагмент):
3. Виконайте
пісню «Промінчик» із рухами.
5. Фізична культура
Виконайте комплекс
фізичних вправ.
Ці вправи дуже
прості, але ефективні , які ви можете виконувати самостійно.
Виконуйте їх обов’язково,
якщо хочете бути здоровими і сильними.💪💓
Я впевнена , що ви гарно сьогодні попрацювали!
До побачення!!!