Розклад уроків:
1.Я досліджую світ - ІФО
2.Англ.мова
3.Укр.мова
4.Математика
5.Читання
1.Я досліджую світ – ІФО
Тема уроку: Де мандрує електронний лист.
Інтернет.
1. Діти,
ви, мабуть, здогадалися, що сьогодні ми поговоримо, як можна спілкуватися з
друзями за допомогою комп’ютера чи інших ґаджетів.
2. За
малюнком розгляньте, яке з оголошень містить повну інформацію про захід.
Оголошення має містити повну
інформацію: назву заходу, місце та час проведення.
3. Перегляньте
уважно інформаційний відеоролик:
Завдяки Інтернету
можна « зазирнути » в сусідній комп'ютер або одночасно дивитися фільми з
друзями на своїх персональних ґаджетах . Комп'ютер допоможе знайти будь - яку
інформацію за умови , що він має доступ до всесвітньої мережі Інтернет .
4.
Перегляньте мультфільм «Фіксики - Інтернет» та проаналізуйте його.
5. Виконайте вправу 1 у робочому зошиті на с. 14 (сторінки позначені голубим
кольором).
(Виконані
завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМО
(5-10 ХВИЛИН): п’ємо воду, рухаємось.
2. Англійська мова
Для виконання
завдань перейдіть за посиланням - https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html?m=1
ВІДПОЧИВАЄМО
(5-10 ХВИЛИН): п’ємо воду, рухаємось.
3. Українська мова
Тема уроку: Удосконалення тексту. Мовне
дослідження.
1. Діти. пригадайте, з яких частин складається текст.
2. Сьогодні ви дізнаєтесь. як можна удосконалити. тобто покращити тексти.
Спробуйте дослідити, як можна удосконалити текст.
Крок 1 Прочитайте текст.
Крок 2 Що потрібно зробити, щоб уникнути повторів у тексті?
Крок 3 Замініть виділені
слова. За потреби користуйтеся словами для довідки.
Слова для довідки: цього дня, вишиті сорочки, вони.
Прочитайте удосконалений текст:
Отож, дітки , запам'ятайте:
2. Прочитайте
українську народну казку.
- Вставте усно пропущені слова, уникаючи
повторів.
- За потреби користуйтеся словами для довідки.
- Визначте частини тексту (зачин, основну
частину, кінцівку).
- Спишіть друге та третє речення у робочі
зошити, вставляючи пропущені слова.
(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для
перевірки у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМО
(5-10 ХВИЛИН): п’ємо воду, рухаємось.
4. Математика
Тема уроку: Таблиця ділення числа 5. Обчислення значень виразів. Розв'язування задачі.
1. Повторіть
таблицю множення на число 5 за допомогою пісеньки.
Перевірте за
допомогою відео чи добре ви вивчили таблицю множення на 5.
2. Ви вже знаєте, що з кожної рівності на множення, можна
скласти рівність на ділення. Наприклад:
5
х 2 = 10 - 10: 5 = 2
Ознайомтесь за
таблицями як з рівностей на множення склали рівності на ділення. Таблицю
ділення на 5 запишіть у робочі зошити!
3. Обчисліть
вирази та запишіть у робочі зошити.
4. Розв’яжіть
задачу та запишіть розв’язання у зошити:
(Виконані завдання
сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМО
(5-10 ХВИЛИН): п’ємо воду, рухаємось.
5. Читання
Тема уроку: Ластів’яча хатинка. Микола Магера «Он як буває».
1.Прочитайте
слова так, як вказує стрілочка.
2. Відгадайте загадку:
Відгадка:
Що ви знаєте про
ластівку? Згадайте інформацію, переглянувши відео.
3. Почитайте
слова, подані в зразку.
- Що цікавого ви
помітили? Які слова «заховались» у рядках?
Перевірте себе:
4. Послухайте
оповідання, з яким ви сьогодні попрацюєте:
5.
Самостійно прочитайте оповідання на с.102-103 та дайте усно відповіді на
запитання до тексту.
Я впевнена , що ви гарно сьогодні попрацювали!
До побачення!!!