середа, 6 травня 2020 р.

Середа 06 травня



Розклад уроків:
1.Я досліджую світ - ІФО
2.Англ.мова
3.Укр.мова
4.Математика
5.Читання





1.Я досліджую світ – ІФО

Тема уроку: Де мандрує електронний лист. Інтернет.

1. Діти, ви, мабуть, здогадалися, що сьогодні ми поговоримо, як можна спілкуватися з друзями за допомогою комп’ютера чи інших ґаджетів.

2. За малюнком розгляньте, яке з оголошень містить повну інформацію про захід.

Оголошення має містити повну інформацію: назву заходу, місце та час проведення.

3. Перегляньте уважно інформаційний відеоролик:

    Завдяки Інтернету можна « зазирнути » в сусідній комп'ютер або одночасно дивитися фільми з друзями на своїх персональних  ґаджетах . Комп'ютер допоможе знайти будь - яку інформацію за умови , що він має доступ до всесвітньої мережі Інтернет .

4. Перегляньте мультфільм «Фіксики - Інтернет» та проаналізуйте його.


5. Виконайте вправу 1 у робочому зошиті на с. 14 (сторінки позначені голубим кольором).
(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)



ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 ХВИЛИН): п’ємо воду, рухаємось.





2. Англійська мова

Для виконання завдань перейдіть за посиланням - https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html?m=1



ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 ХВИЛИН): п’ємо воду, рухаємось.





3. Українська мова

Тема уроку: Удосконалення тексту. Мовне дослідження.

1. Діти. пригадайте,  з яких частин складається текст.


2. Сьогодні ви дізнаєтесь. як можна удосконалити. тобто покращити тексти.

    Спробуйте дослідити, як можна удосконалити текст.

Крок 1 Прочитайте текст.


Крок 2 Що потрібно зробити, щоб уникнути  повторів у тексті?

Крок 3 Замініть виділені слова. За потреби користуйтеся словами для довідки.

Слова для довідки: цього дня, вишиті сорочки, вони.

Прочитайте удосконалений текст:
Отож, дітки , запам'ятайте:

2. Прочитайте українську народну казку.
  -  Вставте усно пропущені слова, уникаючи повторів.
  -  За потреби користуйтеся словами для довідки.

  - Визначте частини тексту (зачин, основну частину, кінцівку).
  - Спишіть друге та третє речення у робочі зошити, вставляючи пропущені слова.

(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)



ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 ХВИЛИН): п’ємо воду, рухаємось.





4. Математика

Тема уроку: Таблиця ділення числа 5. Обчислення значень виразів. Розв'язування задачі.

1. Повторіть таблицю множення на число 5 за допомогою пісеньки.

Перевірте за допомогою відео чи добре ви вивчили таблицю множення на 5.

2. Ви вже знаєте, що з кожної рівності на множення, можна скласти рівність на ділення. Наприклад:
5 х 2 = 10   -    10: 5 = 2
Ознайомтесь за таблицями як з рівностей на множення склали рівності на ділення. Таблицю  ділення на 5 запишіть у робочі зошити!

3. Обчисліть вирази та запишіть у робочі зошити.


4. Розв’яжіть задачу та запишіть розв’язання у зошити:

 (Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)



ВІДПОЧИВАЄМО (5-10 ХВИЛИН): п’ємо воду, рухаємось.





5. Читання

Тема уроку: Ластів’яча хатинка. Микола Магера «Он як буває».

1.Прочитайте слова так, як вказує стрілочка.

2. Відгадайте загадку:

Відгадка: 









Що ви знаєте про ластівку? Згадайте інформацію, переглянувши відео.

3. Почитайте слова, подані в зразку.

- Що цікавого ви помітили? Які слова «заховались» у рядках?
Перевірте себе:

4. Послухайте оповідання, з яким ви сьогодні попрацюєте:


5. Самостійно прочитайте оповідання на с.102-103 та дайте усно відповіді на запитання до тексту.
6. Дайте відповіді до оповідання за посиланням: 






Я впевнена , що ви гарно сьогодні попрацювали!

До побачення!!!
                     



П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...