Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Читання
3.Мистецтво (образотворче)
4.Мистецтво (музичне)
5.Фізична культура
1.ЯДС
Тема уроку: Які
бувають форми земної поверхні.
1. Сьогодні
ви дізнаєтесь, що таке рельєф та якою є земна поверхня України.
2. Перегляньте
фото та скажіть, де зображено рівнинну місцевість, а де - гірську?
На першій фотографії - гірська місцевість, а на другій фотографії - рівнинна місцевість.
Усі нерівності на
земній поверхні називають рельєф.
Земна поверхня
України дуже велика. Що побачити її всю або якусь частину, користуються картою.
Рівнини на карті позначено жовтим і зеленим кольором, а гори – коричневим.
3. Перегляньте
відеоролик «Навіщо нам карта і що на карті найголовніше».
4. Розгляньте карту України.
- Що
на ній займає більше місця – гори чи рівнини? (більше займають місця рівнини)
- Назвіть, які гори
є на території України? (Українські Карпати і Кримські гори)
5.
Перегляньте відео урок та послухайте про те, які бувають форми земної поверхні.
6. Виконайте
вправи у робочому зошиті 2 , 3 , 5, 6 с.61-63.
7. Чи знаєте ви ...?
(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМО(5-10): п'ємо воду, рухаємось.
2.Читання
Тема уроку: Авторські
лічилки. Леся Вознюк «Лічилка-безконечка».
1. Пригадайте,
що таке лічилки.
2.
Пригадайте, які бувають лічилки.
3. Прочитайте лічилку-безконечку Лесі Вознюк.
Яка це лічилка:
навчилка, жмурилка чи безконечка? (це лічилка-безконечка).
4. Розгляньте
малюнок.
- Що на ньому
зображено?
- Які слова лічилки
стосуються малюнка?
ВІДПОЧИВАЄМО(5-10): п'ємо воду, рухаємось.
3. Мистецтво
(образотворче)
Тема уроку: Місто, вулиці, площі, будинки. Р.
Бернс «Котедж Тілдена
у сутінках», А. Головіна «Казковий будиночок», Джей-Чел Пак «Казкове
королівство». Створення зображення будиночка чарівниці Гармонії .
1. Чарівниця
Гармонія запросила всіх у гості до казкового міста Митців. На його вулицях і площах можна побачити незвичайні,
оригінальні будиночки,прикрашені орнаментами, візерунками, квітами.
2. Розгляньте
будинки казкового міста.
Що в них незвичайного?
3. Пофантазуйте
і намалюйте будиночок чарівниці Гармонії. Використовуйте фломастери або
маркери.
4. Намалюйте
будиночок чарівниці Гармонії за зразками або власним задумом.
(Створений малюнок сфотографуйте
та надішліть мені у Viber)
ВІДПОЧИВАЄМО(5-10): п'ємо воду, рухаємось.
4.Мистецтво (музичне)
Тема уроку: Симфонія. Слухання: Ф.-Й. Гайдн - Л. Моцарт - Е. Ангерер «Симфонія іграшок»
(«Дитяча симфонія»). Виконання: «Промінчик», муз. і сл. Н. Май — розучування та виконання.
1. Сьогодні
ми послухаємо великий музичний оркестровий твір — симфонію. Зазвичай вона
складається з чотирьох частин. Кожна з них звучить у різному темпі: швидкому, повільному,
помірному і знову у швидкому.
2. Послухайте симфонію іграшок Й.Гайдна (дитячу симфонію).
3.
Пригадайте, які інструменти звучали соло у «Симфонії іграшок».
4. Сьогодні
ми будемо вивчати нову пісеньку Наталії Май «Промінчик».
Ознайомтесь із
словами цієї пісні.
5.
Заспівайте її. (караоке)
5. Фізична культура
Виконайте комплекс
загально-розвивальних вправ.