четвер, 23 квітня 2020 р.

Четвер 23 квітня



Розклад уроків:
1.ЯДС
2.Читання
3.Мистецтво (образотворче)
4.Мистецтво (музичне)
5.Фізична культура


1.ЯДС
Тема уроку: Які бувають форми земної поверхні.

1. Сьогодні ви дізнаєтесь, що таке рельєф та якою є земна поверхня України.

2. Перегляньте фото та скажіть, де зображено рівнинну місцевість, а де  - гірську?
    На першій фотографії - гірська місцевість, а на другій фотографії - рівнинна місцевість. 
Усі нерівності на земній поверхні називають рельєф.

   Земна поверхня України дуже велика. Що побачити її всю або якусь частину, користуються картою. Рівнини на карті позначено жовтим і зеленим  кольором, а гори – коричневим.

3. Перегляньте відеоролик «Навіщо нам карта і що на карті найголовніше».

4.  Розгляньте карту України.

- Що на ній займає більше місця – гори чи рівнини? (більше займають місця рівнини)
- Назвіть, які гори є на території України? (Українські Карпати і Кримські гори)

5. Перегляньте відео урок та послухайте про те, які бувають форми земної поверхні.

6. Виконайте вправи у робочому зошиті 2 , 3 , 5, 6  с.61-63.

7. Чи знаєте ви ...? 


(Виконані завдання сфотографуйте та надішліть мені для перевірки у Viber)


ВІДПОЧИВАЄМО(5-10): п'ємо воду, рухаємось.







2.Читання

Тема уроку: Авторські лічилки. Леся Вознюк «Лічилка-безконечка».

1. Пригадайте, що таке лічилки.


2. Пригадайте, які бувають лічилки.


3.  Прочитайте лічилку-безконечку Лесі Вознюк.

Яка це лічилка: навчилка, жмурилка чи безконечка? (це лічилка-безконечка).

4. Розгляньте малюнок.

- Що на ньому зображено?
- Які слова лічилки стосуються малюнка?






            ВІДПОЧИВАЄМО(5-10): п'ємо воду, рухаємось.




3. Мистецтво (образотворче)


Тема уроку:  Місто, вулиці, площі, будинки. Р. Бернс    «Котедж    Тілдена  у сутінках», А. Головіна «Казковий будиночок», Джей-Чел Пак «Казкове королівство». Створення зображення будиночка чарівниці Гармонії .

 1. Чарівниця Гармонія запросила всіх у гості до казкового міста Митців. На  його вулицях і площах можна побачити незвичайні, оригінальні будиночки,прикрашені орнаментами, візерунками, квітами.

2. Розгляньте будинки казкового міста. 
Що в них незвичайного?



3. Пофантазуйте і намалюйте будиночок чарівниці Гармонії. Використовуйте фломастери або маркери.

4. Намалюйте будиночок чарівниці Гармонії за зразками або власним задумом.


(Створений малюнок сфотографуйте та надішліть мені у Viber)





          ВІДПОЧИВАЄМО(5-10): п'ємо воду, рухаємось.




4.Мистецтво (музичне)


Тема уроку: Симфонія. Слухання: Ф.-Й. Гайдн - Л.  Моцарт - Е. Ангерер «Симфонія іграшок» («Дитяча симфонія»). Виконання:  «Промінчик», муз. і сл. Н. Май — розучування та виконання. 
1. Сьогодні ми послухаємо великий музичний оркестровий твір — симфонію. Зазвичай вона складається з чотирьох частин. Кожна з них звучить у різному темпі: швидкому, повільному, помірному і знову у швидкому.

2. Послухайте симфонію іграшок Й.Гайдна (дитячу симфонію).

3. Пригадайте, які інструменти звучали  соло у «Симфонії іграшок».

4. Сьогодні ми будемо вивчати нову пісеньку Наталії Май «Промінчик».
Ознайомтесь із словами цієї пісні.

5. Заспівайте її. (караоке)





5. Фізична культура
Виконайте комплекс загально-розвивальних вправ.








П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...