Доброго ранку, любі діти!💓
Розклад уроків:
1.
ЯДС
2.
Математика
3.
Читання
4.
Англ.мова
1.ЯДС
Тема уроку: Користь птахів у природі.
1.Сьогодні
дітки, ми поговоримо про роль птахів у природі
та житті людини, про необхідність їхньої охорони.
3.Перегляньте
відео, яку користь птахи мають для людини.
4. І на завершення, поговоримо про необхідність охорони птахів.
4. І на завершення, поговоримо про необхідність охорони птахів.
Попри
все, людина
своєю
діяльністю
завдає значну
шкоду птахам. В останні
часи
чисельність багатьох
видів
птахів
значно
скоротилася.
Люди забруднюють
лісові
насадження,
проводятъ
планове
та позапланове
вирубування
ліcів, що
знищує
місця
для гніздування
птахів.У сучасному
суспільстві
заможні
люди вважають
престижним
мати
в себе вдома
чи
на роботi опудала
рідкісних
птахів,
тому їх
винищують
у заборонених
місцях.
У минулому
люди винищували
лелек,
уважаючи
їх
шкідниками
і добуваючи
із
них цінний
жир. В Україні існує законодавча база з охорони птахів. Птахів охороняють у заповідниках, заказниках, національних парках. До Червоної книги України відносять близько 67 видів птахів, зокрема:
Але цього недостатньо! Охорона птахів - обов'язок кожного! Як же допомогти птахам?
Пам'ятайте ці основні правила! Охороняйте птахів.
5. Виконайте вправу 7 на с.46 у своїх робочих зошитах. Напишіть, що ще потрібно робити для охорони птахів! (Виконане завдання сфотографуйте та надішліть мені у Viber)
5. Виконайте вправу 7 на с.46 у своїх робочих зошитах. Напишіть, що ще потрібно робити для охорони птахів! (Виконане завдання сфотографуйте та надішліть мені у Viber)
2.Математика
Тема уроку: Знаходження невідомого
множника. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач.
1. За
поданою схемою, пригадайте таблицю ділення на 3.
2. Усно обчисліть вирази під номером 2 на с.98 у підручнику.
3. Пригадайте,
любі діти, як називають числа при множенні.
- А тепер
погляньте, як із рівності на множення можна скласти дві рівності на ділення:
- Прочитайте
рівності на ділення, називаючи числа так, як у рівності на множення, наприклад:
14:2=7 – добуток поділити
на перший
множник дорівнює другий множник.
- Спробуйте
прочитати самостійно другу рівність: 14:7=2
- Що ми отримали,
коли добуток поділили на перший множник?
(отримали другий множник)
- Що ми отримали,
коли добуток поділили на другий множник? (отримали перший множник)
4. Погляньте уважно, як знайшли невідомий множник та вивчіть правило напам’ять. (правило є також у підручнику на с.98)
5. Самостійно
знайдіть невідомі множники за зразком, виконуючи № 5 на с.98 у підручнику та
запишіть їх у робочий зошит. (запишіть
сьогоднішнє число і дистанційну роботу)
6. Прочитайте
та розв’яжіть задачу:
Давайте її проаналізуємо:
- Що потрібно знати,
щоб відповісти на запитання задачі? (потрібно знати, скільки на ній
було пар спочатку і скільки пар зняли);
- Яке
з цих двох чисел нам відоме, а яке – невідоме? (скільки пар було
спочатку – невідомо, а скільки зняли відомо – дві пари);
- А
чи можна дізнатися, скільки пар взуття було на полиці спочатку? (Так, бо вказано, що 18 пар взуття порівну розклали на 3 полиці);
- Отже, про що
дізнаємось у першій дії? (скільки пар взуття було на
одній полиці спочатку); - Якою дією? (дією ділення);
- Про що дізнаємось
у другій дії? (скільки пар взуття залишилось на верхній полиці); - Якою дією? (дією віднімання).
- Запишіть
у зошити розв’язання цієї задачі.
3.Читання
Тема уроку: «Великдень на гостину
просить».
1. Прочитайте
віршик.
2.
Навесні до нас приходить велике свято. Воно так і називається – Великдень. Ми з
вами багато говорили про це свято на уроках в школі, і на наших вже тепер
дистанційних уроках. Це одне з найбільших свят,яке святкує увесь православний
світ.
- Чи відомо вам,
діти, коли святкують Великдень?
- Коли
святкуватимуть Великдень цього року? (19 квітня, у неділю)
- Розгляньте
обкладинку нашого підручника.
- Що на ній зобразили художники? ( на ній зобразили
велике дерево з писанками)
3. На уроці ЯДС та на уроках читання, ми
з вами говорили про те, які бувають писанки і як їх розмальовують. А чи знали ви, що писанці
ставили пам’ятники?
Якщо ні, то перегляньте ці світлини.
4. Є багато книг
про Великдень, які написані для дітей. Ви можете знайти такі
книги в інтернеті чи у бібліотеках і дізнатись для себе багато цікавого про це свято.
5. Уважно розгляньте
малюнок та дайте відповіді на запитання.
6.Виконайте
завдання. ( напишіть 3-5 речень,
сфотографуйте та надішліть мені у Viber)
4.Англійська мова
Немає коментарів:
Дописати коментар