понеділок, 6 квітня 2020 р.

Понеділок 06 квітня


Доброго ранку, любі діти!💓

Розклад уроків:
     1.    ЯДС
     2.    Математика 
     3.    Читання
     4.    Англ.мова


  1.ЯДС
Тема уроку: Користь птахів у природі.

1.Сьогодні дітки, ми поговоримо про роль птахів у природі та житті людини, про необхідність їхньої охорони.
2.Перегляньте, як кожна пташка розповідає про свою користь для природи.








3.Перегляньте відео, яку  користь птахи мають для людини. 



4. І на завершення, поговоримо про необхідність охорони птахів.
   Попри все, людина своєю діяльністю завдає значну шкоду птахам. В останні часи чисельність багатьох видів птахів значно скоротилася. Люди забруднюють лісові насадження, проводятъ планове та позапланове вирубування ліcів, що знищує місця для гніздування птахівсучасному суспільстві заможні люди вважають престижним мати в себе вдома чи на роботi опудала рідкісних птахів, тому їх винищують у заборонених місцях. У минулому люди винищували лелек, уважаючи їх шкідниками і добуваючи із них цінний жир. В Україні існує законодавча база з охорони птахів. Птахів охороняють у заповідниках, заказниках, національних парках. До Червоної книги України відносять близько 67 видів птахів, зокрема:

Але цього недостатньо! Охорона птахів - обов'язок кожного! Як же допомогти птахам? 


Пам'ятайте ці основні правила! Охороняйте птахів.

5. Виконайте вправу 7 на с.46 у своїх робочих зошитах. Напишіть, що ще потрібно робити для охорони птахів! (Виконане завдання сфотографуйте та надішліть мені у Viber)



ВІДПОЧИВАЄМО (10-15 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.


2.Математика
Тема уроку: Знаходження невідомого множника. Обчислення значень виразів. Розв'язування задач.

1. За поданою схемою, пригадайте таблицю ділення на 3.

2. Усно обчисліть вирази під номером 2 на с.98 у підручнику.

3. Пригадайте, любі діти, як називають числа при множенні. 

- А тепер погляньте, як із рівності на множення можна скласти дві рівності на ділення:

 - Прочитайте рівності на ділення, називаючи числа  так, як у рівності на множення, наприклад: 14:2=7добуток поділити на перший множник дорівнює другий множник.
- Спробуйте прочитати самостійно другу рівність: 14:7=2
- Що ми отримали, коли добуток поділили на перший множник?  (отримали другий множник)
- Що ми отримали, коли добуток поділили на другий множник? (отримали перший множник)
4. Погляньте уважно, як знайшли невідомий множник та вивчіть правило напам’ять. (правило є також у підручнику на с.98)
  

5. Самостійно знайдіть невідомі множники за зразком, виконуючи № 5 на с.98 у підручнику та запишіть їх у робочий зошит. (запишіть сьогоднішнє число і дистанційну роботу)
6. Прочитайте та розв’яжіть задачу:

   Давайте її проаналізуємо:
-    Що потрібно знати, щоб відповісти на запитання задачі? (потрібно знати, скільки на ній було пар спочатку і скільки пар зняли);

-    Яке з цих двох чисел нам відоме, а яке – невідоме? (скільки пар було спочатку – невідомо, а скільки зняли відомо – дві пари);

-    А чи можна дізнатися, скільки пар взуття було на полиці спочатку? (Так, бо вказано, що 18 пар взуття порівну розклали на 3 полиці);

-    Отже, про що дізнаємось у першій дії? (скільки пар взуття було на одній полиці спочатку);  -   Якою дією? (дією ділення);

-    Про що дізнаємось у другій дії? (скільки пар взуття залишилось на верхній полиці);   -  Якою дією? (дією віднімання).

-     Запишіть у зошити розв’язання цієї задачі.




ВІДПОЧИВАЄМО (10-15 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.




3.Читання

Тема уроку: «Великдень на гостину просить».

1. Прочитайте віршик.

2. Навесні до нас приходить велике свято. Воно так і називається – Великдень. Ми з вами багато говорили про це свято на уроках в школі, і на наших вже тепер дистанційних уроках. Це одне з найбільших свят,яке святкує увесь православний світ.
- Чи відомо вам, діти, коли святкують Великдень?
- Коли святкуватимуть Великдень цього року? (19 квітня, у неділю)
- Розгляньте обкладинку нашого підручника. 

- Що на ній зобразили художники? ( на ній зобразили велике дерево з писанками)
3. На уроці ЯДС та на уроках читання, ми з вами говорили про те, які бувають писанки і  як їх розмальовують. А чи знали ви, що писанці ставили пам’ятники?
Якщо ні, то перегляньте ці світлини.


4. Є багато книг про Великдень, які написані для дітей. Ви можете знайти такі книги в інтернеті чи у бібліотеках і дізнатись для себе багато цікавого про це свято.

5. Уважно розгляньте малюнок та дайте відповіді на запитання.

6.Виконайте завдання. ( напишіть 3-5 речень, сфотографуйте та надішліть мені у Viber)



ВІДПОЧИВАЄМО (10-15 хвилин): п'ємо воду, рухаємось.



4.Англійська мова

Виконуйте завдання за посиланням - https://english2020school.blogspot.com/p/form-2.html
















Немає коментарів:

Дописати коментар

П'ятниця 29 травня

Розклад уроків: 1.ЯДС 2.Математика 3.Англійська мова 4.Українська мова 5.Фізична культура 1.ЯДС Тема уроку: Бу...