Розклад уроків:
1. Я досліджую світ
ТЕО
2. Українська мова
3. Математика
1.
Я досліджую світ ТЕО
Тема
уроку: Правила
безпечної роботи з голкою. Виготовлення серветки за зразком чи власним
задумом ( тканина і нитки для вишивання)
1.Повідомлення теми
й мети уроку
Сььгодні ми будемо займатися
вишиванням: оздобимо серветки швом «уперед голку».
2. Інформаційне повідомлення дітям
Тканини виготовляють із пряжі, яку
зсукують із волокон. У давнину тканину зсукували за допомогою веретена та
прядки.
Сучасні тканини виготовляють на
прядильно-ткацьких фабриках. Види та властивості тканини визначають залежно від
волокон (пряжі), з яких вони виготовлені.
Тканини рослинного походження: полотняні,
лляні, ситець, байка. Тканини тваринного походження: вовна, сукно, натуральний
шовк. Тканини штучного походження: капрон, лавсан, нейлон.
Бахрома
- — це найпростіший вид обробки краю виробу. Єдина вимога для виконання
цього способу - край виробу має бути рівним. Iснує кілька способів виконання бахроми по
суцільній тканині.
Бахрома (з араб. «mucharramat»
- мережива) — тасьма з нитками (м'якими волокнами, шнурками), що вільно
звисають. Використовують як обшивку країв одягу, скатертини тощо з кручених або
іншої форми шовкових, вовняних, срібних або золотих ниток, а також як прикрасу
до меблів, абажурів.
Бахромою обробляють різні текстильні
вироби, аби надати їм привабливого вигляду.
Для
обробки країв виробу бахромою їх не потрібно загинати та підшивати. Вироби
обшивають по контуру швом «уперед голку» або «строчка» на відстані 1, 5-3 см (залежно
від розміру майбутньої бахроми). Після цього обережно
витягують нитки (основи, піткання) вздовж зрізу. Таким чином утворюється
бахрома.
3. Техніка виконання шва «уперед голку».
- В Україні налічується близько 100 видів та
прийомів вишивання («уперед голку», «оксамитовий», «тамбурний». «хрестик»,
«гладь» та ін.). Сьогодні ми ознайомимося з технікою виконання «уперед голку».
·
Проколюємо
тканину голкою з виворотного боку на лицьовий. Протягуємо голку з ниткою на
лицьовий бік.
·
Відступаємо
від проколу 4-5 ниток і проколюємо тканину з лицьового боку на виворотний.
·
Протягуємо
на виворотний бік і утворюємо стібок.
4.Самостійне
виконання завдань учнем
1) Підготуй матеріали до роботи (вказано у підручнику с. 72)
2) Повтори правила техніки
безпеки
Правила
безпечної роботи голкою
Учень зачитує
правила безпечної роботи голкою (с.73), пояснює за малюнками, як відміряти довжину
нитки, як просилити нитку та зав’язати вузлик.
3) Послідовність виконання
роботи
Послідовність виконання вказана на сторінках підручника
(с.73-74)
Бажаю успіху!
2.Українська мова
Тема уроку: Питальні речення. Розділові знаки наприкінці питальних
речень. Мовне дослідження. Складання питальних речень.
1. Робота
з підручником (с.108)
2. Робота
в зошиті
Записуємо у зошиті Класно-дистанційна робота і виконуємо вправи:
Вправа 386
За допомогою коду розшифруй слово, зверни увагу на правопис цього слова та
наголос. Дане слово запиши у свій зошит.
3. Вивчення
нового матеріалу
Вправа 387 - вивчаємо, які ще
бувають речення за метою висловлювання
Досліди, які бувають речення за метою висловлювання.
Крок 1 Прочитай
речення.
Який сьогодні день?
Крок 2 Яка мета цього
речення?
а) запитати про щось; б)
повідомити про щось.
Крок 3 Зроби
висновок.
Речення, у яких про щось запитується, називають питальним. У кінці питального
речення ставимо знак питання (?) .
4. Закріплення
вивченого матеріалу
Вправа 388 - письмово
-
Прочитай
слова, якими найчастіше починаються питальні речення.
-
Склади
з кожним словом одне питальне речення.
-
Два
питальних речення запиши у зошит.
5. Домашня
робота
Вправа
389 с. 108
3.Математика
Тема уроку: Закріплення таблиці множення числа 3. Порівняння виразів.
Обчислення периметра квадрата. Розв'язування задач(c. 94).
1.Повторення
вивченого матеріалу. Завдання для
опитування.
№1
с.94 – Виконуємо усно
Доведи, що 3*3 = 9, 10:2 = 5
№
2 с.94 - Виконуємо усно
-
Озвуч усі рівності таблиці множення числа 3 від
найменшого до найбільшого результату і навпаки.
№
6 с.94 – Виконуємо усно
Зразок: 1 м + 2дм = __дм
В 1 м є 10 дм, та ще 2 дм – разом 12
дм. І так дальше.
2. Робота з підручником та
зошитом
(В
зошит записуємо число і класно-дистанційну роботу)
№ 3 с.94 – виконуємо письмово в
зошиті
Зразок запису: 3*5 – 7 = 15 – 7 = 8
№4 с.94 – виконуємо письмово в зошиті
№ 5 с.94 – записати розв’язання
задачі у зошит
Для батьків: Під час ознайомлення
із змістом задачі дитини має з’ясувати,
що третє число умови – 2 – у змісті задачі відсутнє. На нього непрямо вказує
друге речення задачі.
Дитина повинна розв’язати задачу лише діями!!! ( не виразом)
№ 7 с.94 – письмово в зошит
-
Виміряйте довжину сторони квадрата;
-
Обчисліть його периметр спочатку додаванням, а потім - множенням.
-
Пізніше накресліть у зошиті прямокутник, довжина якого
буде дорівнювати стороні квадрата, а ширина на 1 см буде менша.
-
Обчисліть периметр цього прямокутника.
3.Домашня робота
№ 8 с.94
Немає коментарів:
Дописати коментар