Розклад уроків:
1.Я досліджую світ ТЕО
(Технологічна освітня галузь)
2.Математика
3.Читання
4.Укр.мова
1.
Я досліджую світ (ТЕО)
Тема
уроку: Створення та виставка малюнків на вибір
:
-
«Моя
мама найчарівніша»;
-
«Найзaповітніша мрія моєї мами»;
-
«Професія моєї мами»;
-
«Я навчаюся у мами» .
2. Математика
Тема уроку: Діагностична робота № 5 «Арифметичні дії множення і ділення з числами 0, 1,
2».
Для виконання діагностичної роботи, перейдіть за
посиланням:
3. Читання
Тема уроку: Ти в нашій пам'яті,
Тарасе. А. Григорук «Дорогі Шевченківські місця». Дослідження: «Пам'ятники
Кобзареві».
1 1.Робота з підручником
(c. 83–84)
- Подивіться на
портрет Тараса Шевченка.
Тарас
Григорович Шевченко прожив нелегке життя. У нього було безрадісне дитинство,
але любов до України, до мальовничої української природи він проніс через усе
життя. На чужині Тарас Шевченко часто згадував милу українську землю, замріяні
верби, тихі ставки, зелені левади. Але туга за Батьківщиною нерозривна зі
згадкою про рідну природу. Вірші хвилюють нас силою почуттів, чарівністю.
Багато віршів поета стали піснями. Композитори різних країн світу писали музику
на його вірші.
- Прочитайте
відомості про поета на с.83. (дитина читає)
2. Робота з оповіданням Анатолія
Григорука «Дорогі шевченківські місця»
Прочитайте
оповідання та дайте відповіді на запитання:
-
Де народився Тарас?
-
Ким були його батьки?
-
Які спогади про рідне село залишились у хлопчика?
3. Пам’ятники Кобзареві (переглянути світлини на с.84)
4. Цікаві факти про пам’ятники Кобзареві.
- Пам'ятники Тарасові Шевченку є у вcіх обласних центрах
України.
- Перший пам'ятник було
відкрито 139років тому у Казахстані.
- В Україні теж 139 років тому було встановлено погруддя поету у Харкові.
- В Україні встановлено 1256 пам'ятників. Найбільше - на Прикарпатті.
- У тридцяти п'яти країнах світу є ще 128 пам'ятників.
4. Українська мова
Тема уроку: Мовне дослідження. Зв'язок слів у реченні за
змістом.
Складання речень із груп слів.
1.Робота у підручнику с.106-107
2. Класна робота
Вправа 377- записуємо в
зошит
За допомогою алфавіту прочитати слово, звернути увагу на
правопис цього слова і наголос, записати слово в зошит.
Вправа 378 - усно
Крок 1
Прочитати запропоновані групи слів у вправі та сказати
яку групу з цих слів можна назвати реченням.
Крок 2
Подумати, що потрібно зробити, щоб групу слів можна було
б назвати реченням? (змінити слова, щоб вони були зв’язані між собою)
Крок 3
Після цього робимо висновок, що слова в реченні завжди зв’язані між собою за змістом.
Вправа 379 – записуємо в
зошит
1)
Змінюємо слова так, щоб утворилися речення і
записуємо все в зошит.
2)
Слово, яке відповідає звуковій моделі, яка
вказана у підручнику підкреслити простим олівцем!
Вправа 380 – записуємо в
зошит
З однієї групи слів ( на вибір) скласти і записати
одне речення у зошит.
3.
Домашня робота
Вправа 381

Немає коментарів:
Дописати коментар